Logitech F-lås
Fra : Bach|DK|

Dato : 26-02-03 23:33

Når jeg starter min computer op, så vil min Logitech Internet Navigator
ikke "huske" at min F-lås er slået til. Det er ret irriterende at man
skal slå den til hver gang man vil bruge F-tasterne. Kan man da ikke få
den til at gøre det automatisk eller skal man bare finde sig i det.

--
Michael Bach

Fra : Martin San.

Dato : 27-02-03 04:16

"Bach|DK|" <m_bach_f@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal slå den til hver gang man vil bruge F-tasterne. Kan man da ikke få
> den til at gøre det automatisk eller skal man bare finde sig i det.

Hvis du kigger 2 uger tilbage i gruppen vil du kunne se at spørgsmålet har
været stillet før:

/Martin

Fra : BeerMug

Dato : 27-02-03 14:48

"Bach|DK|" <m_bach_f@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> skal slå den til hver gang man vil bruge F-tasterne. Kan man da ikke få
> den til at gøre det automatisk eller skal man bare finde sig i det.

Jeg har ingen løsning på problemer, men jeg har hørt det er i forbindelse
med XP at det opstår. Eftersigende skulle problemet ikke findes i Win2000...

-BeerMug

Fra : @nders Svejgård

Dato : 27-02-03 22:48

> [...]
> skal slå den til hver gang man vil bruge F-tasterne. Kan man da ikke få
> den til at gøre det automatisk eller skal man bare finde sig i det.

Ude til højre i toppen kan du se en "F" knap, som kan slå dette til og fra.

hilsen
@nders

Fra : Bach|DK|

Dato : 28-02-03 11:51

> Ude til højre i toppen kan du se en "F" knap, som kan slå dette til
> og fra.

Sorry, men ude til højre i toppen har jeg altså ikke nogen "F" knap. Den
er til venstre i toppen og problemet er at jeg ikke gider at gøre det
HVER gang jeg starter min computer op.
--
Michael Bach

Fra : Bach|DK|

Dato : 28-02-03 19:47

Har lige fået svar fra logitech og de har ingen løsning på det (eller
gider ikke gøre noget ved det) så det må man lære at leve med, hvilket
jeg synes er ret dårligt og irriterende. Jeg har ellers været glad for
mine andre logitech produkter.
--
Michael Bach