PC til 3000
Fra : Martin Petersen

Dato : 26-02-03 18:02

Hejsa.

Jeg skal sammensætte en pc til max. 3000 kr. uden skærm, men inkl. alt
andet, for en veninde. I den anledning kunne jeg godt tænke mig at høre
jeres bud på det ultimative i den prisklasse. Stabilitet foretrækkes frem
for ydelse. Støjniveau betyder ikke det vilde (det kommer nok senere). Et
pænt kabinet ville nok være en bonus (stilrent, uden vinduer/leds osv osv.).

Jeg sætter mig ned og kigger på det selv nu, og har så lidt at sammenligne
med når jeres forslag kommer (hvis de kommer :) ).

På forhånd tak.

- Martin

Fra : Sp@cey

Dato : 26-02-03 18:20

det kunne jo blive noget i den her retning :
http://makeashorterlink.com/?V35F23B93
eller hur?

Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 26-02-03 18:28

"Sp@cey" <Email???> skrev i en meddelelse
> det kunne jo blive noget i den her retning :
> http://makeashorterlink.com/?V35F23B93
> eller hur?

Det ser ud til og være en lækker Pc til små penge...

Hygge

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-03 14:02

"Sp@cey" <Email???> wrote in message
> det kunne jo blive noget i den her retning :
> http://makeashorterlink.com/?V35F23B93
> eller hur?

Hvorfor er

Home 2010 AMD Duron 1300 Mhz Info : 128 MB (266) / 30 GB / 16x DVD til
2.995,- kr.

et bedre køb end:

Xtreme Intel Celeron 2100Mhz Info : Celeron 2100 / 52X / 3½'' / 256MB / 40
GB til 2.995,- kr`??

Mvh
Allan

Fra : Henrik

Dato : 26-02-03 18:27

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg sætter mig ned og kigger på det selv nu, og har så lidt at sammenligne
> med når jeres forslag kommer (hvis de kommer :) ).

www.prc-data.dk har en:

Logic PC Athlon XP 1800+, 40GB-HDD, 512MB SDRAM 2995,00

Beskrivelse
AMD Athlon XP 1800+ In-a-Box. Midi kabinet m/300 Watt PSU, Floppydrev, 40GB
7200RPM HDD, 512MB PC133 Performance SDRAM, 52x CD-ROM, Zippy tastatur, mus
m/wheel. Logic PC er samlet og testet. Der kan ikke bestilles tillæg.

Specifikationer
ECS bundkort m/ SIS 730D Chipset. Onboard VGA, LYD og 10/100Mbit LAN.
Onboard lyd kan slåes fra, hvis du ønsker et isætte et PCI lydkort. Mulighed
for at installere et AGP grafikkort. Leveres uden skærm, Windows og
højttalere.

Jeg kender den ikke, men den holder sig i hvert fald under 3000.

Henrik

Fra : Leony

Dato : 27-02-03 10:17

> [...]

> foretrækkes frem for ydelse. Støjniveau betyder ikke det vilde (det
> kommer nok senere). Et pænt kabinet ville nok være en bonus

Synes Sp@cey's forslag ser rimeligt ud til prisen.
Tror ikke det kan betale sig at samle selv (man bliver bare deprimeret
over de komponenter man er nødt til at komme i). Mange steder har de
færdige systemer til 3000 kr.

Man kan nå langt på det brugte marked med 3000 kr, ved så ikke om kravet
er nyt.

Det kunne være rart med lidt flere oplysninger. Går ikke ud fra hun skal
spille (måske 7-kabale, men ikke Quake) eller redigere video, kun alm
surf, email og Officepakken (eller tilsvarende). Skal der være DVD drev
(hvis ikke kunne der spares en 100 kr der).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/