Musse problemer
Fra : Luftkaptajnen

Dato : 26-02-03 16:12

Jeg har en optisk mus fra logotech, mit problem er at mussepointeren lige
pludselig suser ned til startknappen i windows xp.
Det er ret irreterende når man feks. sider og surfer så hopper pointeren ned
på start knappen, den gør det uvilkårligt af hvad jeg laver...
Og den gør det ret tit....
Er der en der ved hvorfor den gør det ?

Hilsen

Erik.

Fra : Luftkaptajnen

Dato : 26-02-03 16:15

Jeg ved ikke om det er relvant men musen er en USB mus.

MVH

Erik.

Fra : Sparre

Dato : 26-02-03 22:39

> Er der en der ved hvorfor den gør det ?

Tjek dine musse indstillinger, der kan være en funktion der gør at
musemarkøren hopper til submitknapper på hjemmesider, måske er det, det der
gør det, men at den skulle hoppe til startkanppen lyder underligt....

--
Sparre

Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 27-02-03 11:58

Min optiske mus på min hjemmecomputer gør det samme. Og det er
fuldstændigt tilfældigt og den hopper ikke nogen bestemte steder hen.

Jeg kunne da også godt tænke mig en løsning på det!

Med venlig hilsen Betina
(der her ikke skal sættes i sammenhæng med Lo-Skolen)

Fra : Jesper

Dato : 27-02-03 12:14

On Wed, 26 Feb 2003 16:12:22 +0100, "Luftkaptajnen" <elm@c.dk> wrote:

> [...]
>Det er ret irreterende når man feks. sider og surfer så hopper pointeren ned
>på start knappen, den gør det uvilkårligt af hvad jeg laver...

Er det en trådløs mus ? ( Cordless Mouseman Optical )

For i så fald har du forklaringen. Det er radioforbindelsen
mellem mus og modtager der kikser. Især når batterierne
er ved at blive lidt svage.

Jeg har nemlig sådan en mus og det var den
forklaring jeg fik fra Logitech's support.

Det kan måske hjælpe lidt at flytte modtageren
hvis den ligger bag skærmen, under bordet eller
på anden måde kan forstyrres af et eller andet.

mvh Jesper

Fra : Luftkaptajnen

Dato : 27-02-03 15:00

Min er ikke en trådløs mus.