ASP på begynderniveau.
Fra : Jacob Knudsen

Dato : 13-03-01 16:14

hej alle.

for et stykke tid siden begyndte jeg at interessere mig for asp og ledte på
nettet efter materiale. På html.dk fandt jeg en nem tutoial at gå efter, den
tog udgangspunkt i VBScript, så det gjorde jeg også. Men jeg ville jo gerne
videre så jeg anskaffede mig nogle bøger, bla.: IDG's ASP bog. En ting var
at lære asp via html.dk, det var nemt og smertefrit og alt syntes logisk,
men IDG's bog (der også baseres på VBScript) er den dimentrale modsætning -
jeg blev forvirret på et meget højt niveau og overvejer at makulere bogen.
Jeg giver imidlertid ikke op!!!!
Er der nogle af Jer der kan anbefale litteratur om asp, helst på dansk
(VBScript eller Javascript).

-jacob

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 13-03-01 18:18

"Jacob Knudsen" <isl39003@image.dk> wrote in
<pIqr6.8673$A35.692954@news000.worldonline.dk>:

> [...]
>overvejer at makulere bogen. Jeg giver imidlertid ikke op!!!!
>Er der nogle af Jer der kan anbefale litteratur om asp, helst på dansk

jeg er klar over, at det ikke helt er hvad du efterspørger - men bøgerne fra
WROX er rigtig gode. Kig evt på "Beginning Active Serverpages 3.0".

--
Shortest DVD-crack:
<http://www.cs.cmu.edu/~dst/DeCSS/FrankStevenson/shortest-anonymous-