CPU Celeron
Fra : Ove Poulsen

Dato : 25-02-03 20:20

Hej jeg mangler en oplysning.
Kan jeg erstatte min 700 MHz Celeron cpu med denne
Intel Celeron Tualatin 1200 256KB denne er til socket 370, når der står i
Produkt specifikation over bundkortet "Supports Intel Socket370 processors
up to 700 MHz"
MVH
Ove P

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 25-02-03 21:33

Ove Poulsen wrote:
> [...]
> Produkt specifikation over bundkortet "Supports Intel Socket370 processors

Find ud af hvilket bundkort det er, så er det nemmere at svare på.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-02-03 21:48

"Ove Poulsen" <ohp@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3e5bc1d6$0$151

> [...]
> Produkt specifikation over bundkortet "Supports Intel Socket370 processors

Det er næsten helt sikkert, at det kan du ikke. Du skal have et bundkort, der understøtter
Tualatin CPU'er eller som det også hedder: FCPGA2. Der er ikke så mange boards, der
understøtter Tualatin...

Claus
--
**** ** SMART Mini krydsfelt til lydkortmanden ********