opgradering af TP380XD med større harddisk
Fra : Per Jessen

Dato : 25-02-03 20:11

Hej

Jeg har en IBM ThinkPad 380XD Machintype 2635-9A0 med bios version ICET25WW.

Kan jeg opgraderer den med en større hardisk. F. eks. en IBM Travelstar
40GNX model IC25N040ATCS05 på 40 GB.

Operativsystemet er Windows XP, hvis det har nogen betydning.

Mvh Per

Fra : @nders Svejgård

Dato : 26-02-03 00:28

"Per Jessen" <pzoff@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> 40GNX model IC25N040ATCS05 på 40 GB.
>
> Operativsystemet er Windows XP, hvis det har nogen betydning.

Du burde ikke ha' et problem dér, bare BUS typen er den samme !

hilsen
@nders