Søger folk med Logitech Internet Navigator~
Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 25-02-03 19:00

Hej
Har du et Logitech® Internet NavigatorT Keyboard Special Edition:
http://www.logitech.com/index.cfm?countryid=4&languageid=1&page=products/det
ails&contentid=5013&crid=1&detail=2

Hvis ja, så har jeg lige et spørgsmål... ;)

På mit keyboard, hvis jeg trykker ALT GR + SHIFT ned sammen, så går
keybordet i "CTRL-mode", dvs. fungerer som var CTRL-knappen holdt nede. Det
er ret belastende når man skriver php og escaper tegnet " således: \". Her
er det ofte, at jeg ikke lige får sluppet ALT GR før en anden finger rammer
SHIFT (og derned virker mit tastatur nu som om jeg holder CTRL nede).

Jeg har snakket med logitech support dk, men de havde ingen svar.

Opfører dit keyboard sig også således (forudsat at du har samme model som
mig, naturligvis)? Du kan meget let teste det ved f.eks. skrive lidt tekst i
notepad, derefter trykke ALT GR + SHIFT og derefter trykke a. Bliver al
teksten nu markeret?

/Jeppe

Fra : Vega

Dato : 25-02-03 19:44

"Jeppe Vesterbæk" <mail------FJERN----------@jhv.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Har du et Logitech® Internet NavigatorT Keyboard Special Edition:

http://www.logitech.com/index.cfm?countryid=4&languageid=1&page=products/det
> ails&contentid=5013&crid=1&detail=2

Ja.

> [...]
>
> Jeg har snakket med logitech support dk, men de havde ingen svar.
>
> Opfører dit keyboard sig også således (forudsat at du har samme model som

Nej.

> Du kan meget let teste det ved f.eks. skrive lidt tekst i
> notepad, derefter trykke ALT GR + SHIFT og derefter trykke a. Bliver al
> teksten nu markeret?

Nej.

Mvh. Vega.

Fra : Daniel J

Dato : 26-02-03 18:32

"Jeppe Vesterbæk" <mail------FJERN----------@jhv.dk> wrote in message
> Har du et Logitech® Internet NavigatorT Keyboard Special Edition:
>http://makeashorterlink.com/?E5EF22B93

Har et næsten magen til, mit er bare i hvidt

> På mit keyboard, hvis jeg trykker ALT GR + SHIFT ned sammen, så går
> keybordet i "CTRL-mode", dvs. fungerer som var CTRL-knappen holdt nede.

Jeg har nøjagtig samme problem, og troede det var min computer der var
underlig.
Jeg har held med at låse computeren og så låse den på igen (Win2k/XP), så
forsvinder det.

Mvh

Daniel

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 27-02-03 07:34

> Jeg har nøjagtig samme problem, og troede det var min computer der var
> underlig.
> Jeg har held med at låse computeren og så låse den på igen (Win2k/XP), så
> forsvinder det.

Hmm ... jamen så må det vel nærmest være en fabrikationsfejl.

Kan du ikke lige uddybe hvad det er, du gør? Forstod det vist ikke helt.

/Jeppe

Fra : Daniel J

Dato : 27-02-03 19:55

> Hmm ... jamen så må det vel nærmest være en fabrikationsfejl.

Desværre muligvis...

> Kan du ikke lige uddybe hvad det er, du gør? Forstod det vist ikke helt.

Når problemet forekommer, trykker jeg Ctrl+Alt+Delete og vælger "Lock
Computer". Bagefter låser jeg den op igen, og den er holdt op med at skabe
sig. Men dette trick forudsætter, at du har Windows 2000 eller Windows XP.

Mvh

Daniel

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 27-02-03 20:00

> [...]
> sig. Men dette trick forudsætter, at du har Windows 2000 eller Windows XP.

Hmmz, har winXP pro ... synes ikke rigtig det hjælper hos mig.

Har snakket med logitech support igen. De kan stadig ikke hjælpe. Nu ryger
det tilbage til forhandleren...

/Jeppe

Fra : Daniel J

Dato : 27-02-03 21:28

> Hmmz, har winXP pro ... synes ikke rigtig det hjælper hos mig.
>
> Har snakket med logitech support igen. De kan stadig ikke hjælpe. Nu ryger
> det tilbage til forhandleren...

Har du sat din computer op til at du skal trykke Ctrl+Alt+Delete når du
logger på?

Mvh

Daniel

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 27-02-03 22:45

> Har du sat din computer op til at du skal trykke Ctrl+Alt+Delete når du
> logger på?

nej ... hvor er det lige, det foregår i winXP?

Fra : Daniel J

Dato : 28-02-03 00:13

> nej ... hvor er det lige, det foregår i winXP?

Kontrolpanel -> Administration -> Lokal sikkerhedspolitik -> Lokale
politikker -> Sikkerhedsindstillinger -> Kræv ikke CTRL+ALT+DEL ->
Deaktiveret

Mvh

Daniel