Trådløse høretelefoner mister forb.
Fra : ob

Dato : 25-02-03 12:16

Hej NG,
Håbede på nogle herinde muligvis kunne hjælpe mig. Jeg har et par trådløse
høretelefoner der i tide og utide mister forbindelsen, med en voldsom støj
til følge lige ind i øregangen. Ikke rart. Ligeledes mistes forbindelsen,
når der ingen lyd er, hvilket også er temmelig irriterende, for det betyder
de skal slukkes hver gang man lige pauser et nummer eller lign. De benyttes
via en forstærker der er tilknyttet computeren. Har også forsøgt at anvende
dem direkte fra computerens lydudgang med samme problem til følge. Jeg har
skiftet de genopladelige batterier til nogle helt nye for at se om det
hjalp. Senderen står langt væk fra forstyrrende elementer, så det burde
heller ikke være problemet.

Er der nogen der har et godt råd til hvordan jeg kan få dem til at virke
ordentligt? Mærket er ukendt på nettet (Tempi-Tec, model RS850).

Mvh
Ole

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-02-03 12:18

ob wrote:
> [...]
> hvilket også er temmelig irriterende, for det betyder de
> skal slukkes hver gang man lige pauser et nummer eller lign.

Måske står senderen fra langt fra høretelefonerne så?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : ob

Dato : 25-02-03 12:20

> Måske står senderen fra langt fra høretelefonerne så?

Det tror jeg ikke, da de kan række langt fra hvor de står nu, og samme
problem opstår om jeg er en halv meter eller 5 meter fra dem.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-02-03 12:38

ob wrote:
> Det tror jeg ikke, da de kan række langt fra hvor de
> står nu, og samme problem opstår om jeg er en halv
> meter eller 5 meter fra dem.

Okay, så er dette problem da elimineret.
Måske er de bare defekte?
- har du kontaktet købsstedet eller producenten?