CF kortlæser til USB 2.0
Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 24-02-03 12:46

Hej NG

Er der nogen der har et godt bud på en CF kortlæser til USB 2.0

De eneste jeg har kunnet finde er til 6-i-1 og 7-i-1, ingen KUN til CF card.

mvh. Henrik

Fra : pong

Dato : 24-02-03 18:20

> Er der nogen der har et godt bud på en CF kortlæser til USB 2.0
>
> De eneste jeg har kunnet finde er til 6-i-1 og 7-i-1, ingen KUN til CF
card.

Kecf-usb2
har selv lige købt en

http://www.datafabusa.com/usbsinglereader.htm

Fra : Luhmann

Dato : 24-02-03 18:24

> Er der nogen der har et godt bud på en CF kortlæser til USB 2.0
>
> De eneste jeg har kunnet finde er til 6-i-1 og 7-i-1, ingen KUN til CF
card.

> mvh. Henrik

Hej Henrik,

Jeg har selv kigget efter samme produkt men kan heller ikke finde andet end
de multi-løsninger du selv nævner. Dog er der varianter som ikke er så dyre,
så du kunne jo overveje bare at snuppe en af disse hvis altså ikke der er en
særlig grund til det udover prisen.

--
Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 24-02-03 18:56

Mange tak for forslaget.

Jeg fandt denne kortlæser
http://www.pc-netto.dk/templates/product.asp?ProductGuid=SDDR%2D86%2D02

hos PC-netto til 379, og jeg syntes egentlig den ser smart ud, så jeg måtte
gå på kompromis med mit ønske om en kortlæser kun til CF.

mvh. Henrik