Kan man reparerer et batteri?
Fra : Thomas

Dato : 24-02-03 10:36

Hej NG

Kan man reparerer et batteri til en bærbar computer? Jeg må nemlig indrømme
at det er blevet lidt mishandlet! Et eller andet gratis program, der kan
tune batteriet igen? Det holder maks. 5-10 min. på en opladning!
--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 24-02-03 10:45

Thomas wrote:

> [...]
> indrømme at det er blevet lidt mishandlet! Et eller andet gratis
> program, der kan tune batteriet igen? Det holder maks. 5-10 min. på en

Nej desværre. Dit batteri er kollapset og der skal et et nyt til.

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Thïngmand

Dato : 24-02-03 10:54

> [...]
kan
> tune batteriet igen? Det holder maks. 5-10 min. på en opladning!

Prøv at putte det i fryseren natten over - det har jeg hørt skulle hjælpe...

Fra : Robert

Dato : 24-02-03 11:21

Hvis kemikaler er opbrugt (det lyder sådan) er der kun en vej.... Dvs nyt
batteri!!!

Det der med fryseren, sandt batteriet holder lidt mere... men ikke hvis det
er allerede så slidt!!!

Mvh
Robert

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 24-02-03 13:07

"Thomas" <tjansson80@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> tune batteriet igen? Det holder maks. 5-10 min. på en opladning!

Hej

Hvis det ikke er et Lithium-Ion, kan det renoveres:

http://www.reconnectit.dk/

Peter Brandt Jørgensen
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)