Køb af hardware i Tyskland
Fra : DHD

Dato : 23-02-03 23:34

Hej

Vil lige høre om der er en prisfordel ved at købe hardware i Tyskland?

Eventuelt om der er nogen der har prøvet at få tilsendt, porto priser osv.?

/DHD

Fra : Leony

Dato : 24-02-03 09:35

"DHD" <mail@danielhorn.dk> skrev i en meddelelse

> Vil lige høre om der er en prisfordel ved at købe hardware i Tyskland?

Momsen er jo lidt lavere, men der kan jo være en hage ved garantireps og
køb af tastaturer.
Husk at kigge på hvad du skal betale i fragt, da denne hurtigt kan æde
din fortjeneste.

> Eventuelt om der er nogen der har prøvet at få tilsendt, porto priser
> osv.?

Mon ikke du kan finde nogle på nettet. Disse adresser er fra en
tidligere tråde om emnet:
http://www.mediamarkt.de/
http://www.preistrend.de/
http://www.mindfactory.de/
http://www.pc-cooling.de/
http://www.overclockers.de/
http://www.geizhals.at/deutschland/ (tysk edbpriser)
http://www.preissuchmaschine.de/ (tysk edbpriser)
http://www.saturn.de/
http://www.technikdirekt.de/
http://www.geizhals.at/de (oversigt over online butikker)

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Robert

Dato : 24-02-03 12:03

Og lad os bare håbe at varende fejler ikke noget... Det kan hurtigt bliv
dyrt!!!!

Fra : Jens Petersen

Dato : 24-02-03 13:40

On Sun, 23 Feb 2003 23:33:58 +0100, "DHD" <mail@danielhorn.dk> wrote:

>Vil lige høre om der er en prisfordel ved at købe hardware i Tyskland?
>
>Eventuelt om der er nogen der har prøvet at få tilsendt, porto priser osv.?

Vær opmærksom på at mange tyske butikker ikke tager betalingskort.

I min bank er et af de få gebyrer "overførsel til udlandet"

--
Jens

*** DO NOT WRITE BELOW THIS LINE *** FOR OFFICIAL SYSOP USE ONLY