Prob. HP Laserjet 5L
Fra : Benny Andersen

Dato : 23-02-03 21:22

Hjælp søges.

Problemet er at printeren intet udskriver.

Den reagerer som den skal når jeg forsøger udskrift, men den tager ikke
papiret og går derefter i stå.

Indikatoren lyser herefter gult.
Jeg kan heller ikke udskrive testside.

Har nogen erfaring med disse skavanker.

vh
Benny

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 23-02-03 22:00

"Benny Andersen" <benny.andersen@tteliamail.dk> wrote in message
> Den reagerer som den skal når jeg forsøger udskrift, men den tager ikke
> papiret og går derefter i stå.

Hmmm, ser det ud som om at den ligsom ikke kan få fat i papiret? Jeg havde
lidt samme problem, nogle gange tog den ikke papiret og andre gange åd den
hele stakken. Jeg løste problemet med et repairkit fra HP. Du kan læse mere
om problemet her:

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=bpl10
045&locale=en_US

Selvom der står 6L så passer den også til 5L'eren. Jeg har selv en 5L'er og
jeg bestilte sådan en på siden til en 6L'er og proppede i min printer, siden
har den virket upåklageligt!

PS: Ja, repairkittet er gratis! Hvad kan man sige? Smuk service!

Håber det hjælper lidt

MVH
Thomas