IRQ
Fra : D.Riis

Dato : 23-02-03 21:06

Har et monster problem...min computer går ned,og den blå skærm kommer frem
og den skriver Driver_IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL ...hvad gør jeg
på forhånd tak

Fra : Kasper Stavnsbo

Dato : 24-02-03 22:53

D.Riis wrote:
> Har et monster problem...min computer går ned,og den blå skærm kommer frem
> og den skriver Driver_IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL ...hvad gør jeg
> på forhånd tak

Ifølge
http://www.neqx.com/supportw/faq0008.htm

skyldes det tit at der er en fejl i rammene..

De foreslår at man køre en test på sine RAM og det lyder jo ganske
fornuftigt.

Deres link til Mentest86 er dog lidt gammelt :) så..
http://www.memtest86.com/
der skulle den være..

Prøv at køre sådan en test og se hvad den siger.

Kasper

Fra : D.Riis

Dato : 25-02-03 08:36

Takker mange gange det prøver jeg..Denis