Kan ikke finde drev cd og dvd
Fra : styrishave

Dato : 23-02-03 15:13

Hej gruppe.

Jeg kan ikke finde både cd og dvd drev i en computer som jeg er ved at lave.
Den er meget ustabil. Men selvom der er cd i kan den ikke finde den.

Fra : Petersen_Michael

Dato : 23-02-03 14:54

"styrishave" <styrishave@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>
> Jeg kan ikke finde både cd og dvd drev i en computer som jeg er ved at
lave.
> Den er meget ustabil. Men selvom der er cd i kan den ikke finde den.

nå ?!?

hvilket OS?
hvilke drev?
hvilken controller?
hvordan er kablerne forbundet?
er det IDE, eller SCSI?

du giver ikke dem der skulle have lyst til at svare, meget at arbejde med..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Martin S.

Dato : 23-02-03 14:57

> [...]
lave.
> Den er meget ustabil. Men selvom der er cd i kan den ikke finde den.

Så må du hellere lede efter dem med lys og lygte..