Brænder Spørgsmål
Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 21-02-03 23:41

Jeg har lige et dumt spørgsmål, jeg har set på en Lite-On 52x24x52 brænder,
men på to små mærkater på forsiden af boksen står der henholdsvis Designed
for Windows XP og Windows Me og Designed for Windows 2000 og Windows XP,
skal jeg forstå det på den måde af den f.eks. ikke kan bruges med Windows
98?

Fra : Jan David

Dato : 21-02-03 23:41

nej, den kan sagtens køre under win98