Compaq med autoopstart
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 21-02-03 20:51

Hej derude.
Min gode gamle Comoaq Prasario 5696 computer har altid virket upåklageligt
med Win98. Men efter jeg har installeret Win XP Prof. starter maskinen selv
op efter den har været slukket i 30 mim.
Hvad er der galt?
Mvh
Nils

Fra : Jan David

Dato : 21-02-03 23:45

Prøv at slå dvalefunktioner og lignende fra. Hvis det ikke virker så skriv
lige på min mailadr.

/Jan