Mylex DAC960 Raid Controler og størrelsen ~
Fra : Brian Møller

Dato : 13-03-01 15:29

Hejsa

Jeg har fået fingrene i en Mylex DAC960 Raid Controler med 2 interne kanaler
og 1 extern kanal. Jeg ved godt at bruger jeg den externe kan jeg ikke bruge
den ene interne. Men mit spørgsmål er følgende:
1. Hvor store harddiske kan jeg sætte i den? Både når der skal køres raid på
den og når der ikke skal
2. Er den "kun" 7 diske pr. kanal den kan tage? Det er jo wide-stik på den
og wide kan da tage 15 diske pr. kanal

Fra : Brian Møller

Dato : 13-03-01 15:31

> [...]

> den og når der ikke skal
> 2. Er den "kun" 7 diske pr. kanal den kan tage? Det er jo wide-stik på den

Ups glemte lige noget.

Er det et special-kabel der skal bruges til det ekstrerne kabitnet?

Det var vist alt

På forhånd tak

Mvh
Brian Møller

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 13-03-01 16:52

Hej Brian

> kanaler og 1 extern kanal. Jeg ved godt at bruger jeg den externe kan jeg
ikke
> bruge den ene interne. Men mit spørgsmål er følgende:
> på den og når der ikke skal.

Så vidt jeg husker er det adskillige terrabytes, så du skulle ikke få nogen
problemer.

15

> Ups glemte lige noget.
>
> Er det et special-kabel der skal bruges til det ekstrerne kabitnet?

Ja, se Mylex site

Du må finde ud af om det er en model PJ, PG, PL, PD eller andet.

* Don't know your controller model? * Get the D040 number from the back of
the board and use the DAC960 Cross-Reference List to look up the model
number. http://www.mylex.com/support/productgd/index.html

Når du kender modellen bør du straks chekke efter en bios opdatering og det
sidste nye driver set.

Du finder alle oplysninger her: http://www.mylex.com/

Hilsen Mikkel.
PS. Spørg endelig igen hvis du behøver mere hjælp.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 13-03-01 17:48

On 13 mar 2001 Brian Møller uttered some barely human sounds which I was
able to translate into <98lar6$kcl$1@news.inet.tele.dk>:

>Jeg har fået fingrene i en Mylex DAC960 Raid Controler med 2 interne
>kanaler og 1 extern kanal.

Prøv evt. at spørge i dk.edb.hardware.drev

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Tyrael: "Not your fault. Tell me, Marius. How was it not your fault?"