Hvilken printer?
Fra : Peter Bolwig

Dato : 19-02-03 23:45

Min forholdsvis nye lexmark 11 printer (eller snarere patronen) vil ikke
længere genfylde. Jeg er derfor på jagt efter en ny printer.
Kravene til den er at den skal printe ud i fotokvalitet og at den skal være
nem og billig at genfylde. Hvad skal jeg købe i prisklassen op til 1500,-kr?

Jeg har tidligere haft og genfyldt:

Den første model af Canon farveinkjet
HP 560C
HP 850
HP 1100 Photosmart
Canon BJ10ex sort
Canon BJ30 sort

Canon BJ10 samt HP560 kan jeg genfylde i det uendelige mens de andre kun kan
genfyldes nogle få gange og så melder de fejl eller nægter bare at aflevere
blækket på papiret, så denne gang vil jeg have en jeg ikke behøver at spilde
så meget tid på. Ellers ender det bare med at besparelsen i blækudgifter
bliver ædt op i arbejdstid.

Giv mig venligst nogle begrundede svar.

Mvh. Peter Bolwig