SCCI hvilken type
Fra : den glade dreng

Dato : 19-02-03 13:20

Hejsa

Jeg har et isa SCCI kort, hvor stikket er det samme som et printer
stik, hvad for en type SCCI er det?

hilsen

Per

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 19-02-03 13:47

"den glade dreng" <per1665@grafisk.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har et isa SCCI kort, hvor stikket er det samme som et printer
> stik, hvad for en type SCCI er det?

Tror du mener et SCSI kort,

i så fald er det et SCSI1, som nu om stunder ikke rigtigt kan bruges til
andet en en SCSI skanner.

Hygge
Søren Steinmetz

Fra : Nico de Jong

Dato : 20-02-03 07:46

"Søren Steinmetz" <steine@reopos.dk> skrev i en meddelelse
> "den glade dreng" <per1665@grafisk.dk> skrev i en meddelelse

> i så fald er det et SCSI1, som nu om stunder ikke rigtigt kan bruges til
> [...]
Det er nu ikke helt rigtigt. Mange streamerdrev (Exabyte, DAT, ....) bruger
50-pin.

Nico

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-02-03 09:52

In dk.edb.hardware, Nico de Jong <nico@IGNOREfarumdata.dk> says...
> Det er nu ikke helt rigtigt. Mange streamerdrev (Exabyte, DAT, ....) bruger
> 50-pin.

Vi snakker controllerens interface...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Nico de Jong

Dato : 20-02-03 21:27

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> In dk.edb.hardware, Nico de Jong <nico@IGNOREfarumdata.dk> says...
bruger

> Vi snakker controllerens interface...

Når man snakker om et printerstik, tænker jeg på Centronics stik. Det andet
er det DB25 stik.
Jeg svarede på påstanden om at det idag kun er brugbart til scanner.

Så nu er spørgsmålet om hvilken stype stik Per tænker på.

Nico

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-02-03 16:04

In dk.edb.hardware, Nico de Jong <nico@IGNOREfarumdata.dk> says...
> Når man snakker om et printerstik, tænker jeg på Centronics stik. Det andet

Hvor mange centronics-stik har du set på ISA-kort?

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 21-02-03 16:31

> In dk.edb.hardware, Nico de Jong <nico@IGNOREfarumdata.dk> says...
Det andet

> Hvor mange centronics-stik har du set på ISA-kort?

Jeg har (haft mener den er væk) Adaptec 1542 scsi ontroller, men
Centronics stikket på til eksterne enheder.

Hygge
Søren Steinmetz