Store kabinetter
Fra : Nico de Jong

Dato : 18-02-03 07:39

Hvad er det største kabinet der kan fåes idag ?
Ideelt skal jeg have noget med 3x 3,5" extern, og 10-12x 5.25"
Det er vel for meget forlangt at have plads til et 8" drev, pgså på grund af
strømforsyningen (+24V)

Jeg har set noget fra Bull der kunne ligne, men kan ikke finde det i "løs
vægt"

Tak for hjælpen

Nico

PS: Hvis I vil vide hvad sådan et bæst skal bruges til : kig på min
hjemmeside www.farumdata.dk/daserv.htm

It has been noticed, that hackers and other lowlifes use my e-mail address
as a hiding place.
Please be informed, that I run a respectable business and would never do
such a thing.
I regret the inconvenience these pirates give you

Fra : Gevaldi

Dato : 18-02-03 08:28

Nico de Jong skrev:

> [...]
> do such a thing.
> I regret the inconvenience these pirates give you

/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Brian Hansen

Dato : 18-02-03 16:10

"Nico de Jong" <nico@IGNOREfarumdata.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> strømforsyningen (+24V)
>
> Jeg har set noget fra Bull der kunne ligne, men kan ikke finde det i "løs

Hej Nico.

Jeg har en server med 25x3.5" og 10x5.25" og plads til 2 bundkort.
Og med 2x800 watt psu.
Den er købt i gemmen www.amaquest.com til små 6500 basser.
Eller se den i action:
http://www.zyklonb.dk/index.php?module=My_eGallery&do=showpic&pid=1&orderby=
titleA

MVH
Brian Hansen

Fra : Nico de Jong

Dato : 19-02-03 06:44

Tak Brian
Det ser ud som noget af det rigtige

Tak for hjælpen

Nico

Fra : Villy Jensen

Dato : 18-02-03 18:39

> [...]
> Ideelt skal jeg have noget med 3x 3,5" extern, og 10-12x 5.25"
> Det er vel for meget forlangt at have plads til et 8" drev, pgså på grund

Hvad med et cykelskur med egen kraftstation?

Mvh Villy