Compaq 5650 diverse spørgsmål
Fra : bla

Dato : 17-02-03 11:16

Hej

Jeg har fået fat i en Compaq 5650 (Sikke noget lort!) nå men ... jeg har
lidt spørgsmål.

1. Nogen som ved hviket bundkort som sidder i - der står compaq på det , men
jeg kan ikke finde noget på deres side?

2. Kan de betale sig at opgradere bios. ?

3. Nogen som kan få det indbygget modem til at virke under XP - XP finder
det uden problemer men det virker ikke.
Modem´et hedder : Diamond supra 56i pro modem, jeg har kigget på deres
side , men kan ikke finde xp driver til det. ???

4. Powerknappen på fronten virker ikke. Der er en on/off knap på bagsiden
(som virker) - er det meningen at front knappen ikke skal virke ?

Tillæg ? : Hvorfor er hardisken monteret på bunden ved siden af bundkortet
istedet for som normalt ? Dette giver absolut ikke plads til a tudvide.
Genialt eller hva?

/bla/

ps. måske der kommer flere ? senere.

Fra : Henrik

Dato : 17-02-03 13:59

"bla" <bla@bla_.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået fat i en Compaq 5650 (Sikke noget lort!) nå men ... jeg har
> lidt spørgsmål.

Enig

> 2. Kan de betale sig at opgradere bios. ?

Vil du opgardere din pc og din bios har en opgardering der kan gøre at du
kan foretage denne opgardering er det jo en god ide` men ellers er der jo
ingen grund til at opgardere bios før der er brug for dette.

> [...]
deres
> side , men kan ikke finde xp driver til det. ???

Prøv dette link måske er der noget du kan bruge.
www.modem-drivers.com/companies/1000.htm

> 4. Powerknappen på fronten virker ikke. Der er en on/off knap på bagsiden
> (som virker) - er det meningen at front knappen ikke skal virke ?

Husker du at nogle computere godt kan lide at man holder knappen inde i ca.
4-6 sekunder før den slukker ?

> Tillæg ? : Hvorfor er hardisken monteret på bunden ved siden af bundkortet
> istedet for som normalt ? Dette giver absolut ikke plads til a tudvide.
> Genialt eller hva?

Det har aldrig været meningen at disse compact computere skulle opgarderes
og supportes det er en køb og smid væk computer
Det er derfor jeg selv køber løsdele og samler mine PCèr, og hvis man køber
nogle ordentlige dele så er der også support når der kommer nyt styresystem
osv.
--
Med Venlig Hilsen
Henrik