Midlertidig virkende tuner kort: Medion
Fra : torben

Dato : 15-02-03 16:52

Jeg købte på et tidspunkt et Medion PCI stereo-tv/fm-tuner kort i aldi. Da
jeg havde sat det i min PC, fungerede det fint et par gange, hvorefter det
gik dødt, og man kunne ikke få noget signal frem. Det virkede som om der var
en lille bitte smule signal.( Jeg kunne se 2 grumsede tyske kanaler!)
Jeg pillede så kortet ud for at sætte det i et PCI slot så langt væk fra
grafik slotten som muligt. så virkede det igen et stykke tid. Jeg flyttede
igen kortet og det virkede et stykke tid. Nu har jeg igen flyttet det, men
får nu kun lyden og en helt hvid skærm.
Hvad er det der kan gå ind og forstyrre sådan?

Jeg håber der er nogen der har et godt råd, for det er jo lidt træls, at
skulle flytte kortet hele tiden!!

Torben

Fra : Henning Sørensen

Dato : 16-02-03 11:55

"torben" <75568799@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad er det der kan gå ind og forstyrre sådan?
>
> Jeg håber der er nogen der har et godt råd, for det er jo lidt træls, at

Hvis du ikke har rørt ved andet i computeren fra da du satte det i,
til det holdt op med at fungere, så må det vel nødvendigvis være kortet der
er defekt.

/Henning, Sydfyn.

Fra : torben

Dato : 16-02-03 12:22

"Henning Sørensen" <hkks@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis du ikke har rørt ved andet i computeren fra da du satte det i,
> til det holdt op med at fungere, så må det vel nødvendigvis være kortet

Ja, men kan det være en softwarefejl?

torben