Erfaring med Clips/stativer til refill/gen~
Fra : Per, Frb.

Dato : 15-02-03 15:57

Har lige genfyldt min HP51645A patron med sort farve og er tilfreds med
resultatet som er næsten lige så godt som før genfyldning. (Udtrykket
"næsten" dækker over en lille forringelse som jeg mere tilskriver at jeg har
lagt noget billigere papir i skuffen.)

Vil nu følge op på successen og genfylde farvepatronen HPC6578 og kigger
lidt på markedet. Jeg ser at der er nogle forhandlere der tilbyder sæt der
indeholder nogle særlige clips/holdere til at genfylde patronerne igennem.

Spørgsmålet er så om nogen har gode eller dårlige erfaringer med at benytte
disse "dimser" frem for bare at sidde og genfylde med kanylesprøjte direkte
gennem hullerne i patronerne?

Mvh Per