Q: tape til Icemat måtte
Fra : Palle Ravn

Dato : 14-02-03 11:05

Hvor får jeg noget nyt tape til at sætte under musen, så icematen ikke
ødelægger glidepuderne ? Kan jeg købe ekstra af det som fulgte med fra
starten ?

/Palle Ravn
Nokia 5100 Rulez

Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 14-02-03 13:13

Du kan bestille ekstra teflon til din ICEMAT på www.icemat.dk

/Mick

Fra : Flemming Joensson

Dato : 14-02-03 13:58

"Palle Ravn" <real@sleepy.dk> wrote in news:3e4cbf4e$0$11072
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Hvor får jeg noget nyt tape til at sætte under musen, så icematen ikke
> ødelægger glidepuderne ? Kan jeg købe ekstra af det som fulgte med fra
> starten ?

mm-data i Aalborg har det også. Endda i to forskellige udgaver.

Flemming

Fra : No1

Dato : 14-02-03 15:39

> Hvor får jeg noget nyt tape til at sætte under musen, så icematen ikke
> ødelægger glidepuderne ? Kan jeg købe ekstra af det som fulgte med fra
> starten ?

Logitech mx serien er født med teflon fødder...

Fra : Palle Ravn

Dato : 14-02-03 20:56

>No1 skrev i news:b2iv1e$904$1@sunsite.dk...
>
> Logitech mx serien er født med teflon fødder...

Fedt for jeg har en Mx700, men bliver de ikke slidt op ? Og kan der fåes nyt
til den ?

/Palle Ravn

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-02-03 21:45

In dk.edb.hardware, No1 <cccccccccc@nonexisting.doooooomain.com> says...
> Logitech mx serien er født med teflon fødder...

De slides stadig. Og når de er slidt op er man f*cked...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : SonofonoS

Dato : 15-02-03 12:55

Køb noget teflontape og sæt det ovenpå de "fødder" musen er født med. Så kan
du bare skifte tapen, når den er ved at være slidt. Virker fint for mig.

SonofonoS

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-02-03 18:06

In dk.edb.hardware, SonofonoS <sonofonos@hotmail.com> says...
> Køb noget teflontape og sæt det ovenpå de "fødder" musen er født med. Så kan
> du bare skifte tapen, når den er ved at være slidt. Virker fint for mig.

Det er vist foreslået længere oppe i tråden...

Fra : banditx2

Dato : 21-02-03 08:40

du skal bruge standard magic tape (aftageligt)
overfladen er meget lig med den overflade der er på alm. mouseskates.
tilgengæld er prisen meget højere.