Erfaringer
Fra : Jesper Bruun

Dato : 11-03-03 22:56

Er der nogen der har positive/negative erfaringer med følgende P & T
søer:

-Uge Lystfiskeri
-Lystfiskerparadiset ved Egtved
-Rødekro Fiskepark
-Hessellund Sø-Camping

??

Skal på en weekend tur...så jeg vil gerne et godt sted med rimelige
priser samt gode fangstmuligheder.

Hilsen Jesper

Fra : johny møller

Dato : 12-03-03 12:37

hej jesper.
jeg har selv været 1 uge på hessellund sø camping.
det er et hyggeligt sted med 2 søer med ørreder og så er der et stykke af
karup å.
jeg mener at det var rimelige priser .
der er små hyggelige hytter til overnatning og svømmepøl.
jeg var meget tilfreds med den uge hvor vi var der.
hilsen johny

Fra : Kevin Steffer

Dato : 12-03-03 23:51

Jesper Bruun wrote:
> [...]
> -Hessellund Sø-Camping
>
> ??
>
> Skal på en weekend tur...så jeg vil gerne et godt sted med rimelige

Hej Jesper,

Jeg har fiske nogle gange ved Hessellund Sø-Camping. Sø'en er ikke vild
stor og de store fisk finder du nok nærmere i Karup Å, hvor jeg mener du
kan fiske gratis hvis du bor på camping-pladsen, men jeg er ikke helt
sikker. Ellers kan du købe dagkort.

Knæk og bræk
Kevin Steffer
(Mitfiskeri.dk)

Fra : Michael

Dato : 13-03-03 16:03

kig på http://www.uge-lystfiskeri.dk/ for info
>-Lystfiskerparadiset ved Egtved
kig på http://www.lystfiskerparadiset.dk/ for info
Her har jeg selv fisket nogle år med okaay fangster.
>-Rødekro Fiskepark
kig på http://home11.inet.tele.dk/fiskeri/ for info
Har været der få gange uden resultat
>-Hessellund Sø-Camping
Denne her kan jeg ikke hjælpe med men kig evt. på
http://www.links2go.dk/fisk.html og se om du selv kan finde lidt info.

>Skal på en weekend tur...så jeg vil gerne et godt sted med rimelige
>priser samt gode fangstmuligheder.

knæk og bræk!!