Må jeg have lov
Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 11-03-03 20:00

Jeg syndes lige jeg vil dele fornøjelse ved mine hvalpe ved at ved ligge min
hjemme side link
tjek : http://www.abou.dk/hvalp.html

--
Hilsen Kai
Ibizans & 75% Berner Sennen Hvalpe kryds klar til salg tirsdag i uge 15

Fra : R. Ilsøe

Dato : 11-03-03 20:07

> Jeg syndes lige jeg vil dele fornøjelse ved mine hvalpe ved at ved ligge
min
> hjemme side link
> tjek : http://www.abou.dk/hvalp.html

Søøøøde hvalpe! Var faktisk inde på din side tidligere i dag.. Kan ikke
lige huske hvor jeg fandt linket... Siden er dog lidt forvirrende at komme
rundt på... Er der ikke flere billeder af vapserne end det der er som
baggrund?

--
Rinnie

http://www.flatcoated-retriever.dk
http://www.flatcoated-retriever.dk/familie.htm

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 12-03-03 00:26

> [...]
> lige huske hvor jeg fandt linket... Siden er dog lidt forvirrende at komme
> rundt på... Er der ikke flere billeder af vapserne end det der er som
Jo da ..... der er individuele bilder

i dårlige og i god kvalitet du skal bare klikke på kassen hvor der står
dårlige og god

men elelrs er den gode her:
http://www.abou.dk/de8_s.html

Men det er min første hjemme side !!!! Jeg har i lang tid arbedje på at få
mit domain op at stå så de små vaffer var de første prøve klude

Fra : Kosmonauten

Dato : 11-03-03 20:16

"Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg syndes lige jeg vil dele fornøjelse ved mine hvalpe ved at ved ligge
> [...]
Hej Kai,
de er sku nuttede, ja der er noget om snakken, hulihækkere har sku det der
"glimt i øjet" ;C)
(Det har alle hunde, i know ;C) )
Håber du får dem afsat til nogle gode hjem.
Hygge
Martin & Laika

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 11-03-03 20:23

"Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg syndes lige jeg vil dele fornøjelse ved mine hvalpe ved at ved
> [...]

Åh hvor er de da dejlige og henrivende hvalpene .. tak at vi måtte se
dem
hejhils fra Ami

Fra : Gitte S. Eriksen & C~

Dato : 11-03-03 20:27

> [...]
>
> --
> Hilsen Kai
> Ibizans & 75% Berner Sennen Hvalpe kryds klar til salg tirsdag i uge 15

Hejsa

De er søde, men de er vel ikke født d.11/3 for så er de da godt udviklet

Men bestem søde.

MVH
gitte

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 12-03-03 00:22

> De er søde, men de er vel ikke født d.11/3 for så er de da godt udviklet

Nej da har jeg skrevet det ??? de er født i uge 7 ... ellers kunne de jo
ikke være klar til salg i uge 15

de vejder ca 2500g nu

> Men bestem søde.
De for vilde

Fra : Mette og René

Dato : 12-03-03 08:39

hvilken race er moderen og faderen? synes det er nogen dejlige hvalpe især
panda og hansen er rigtig nuttede
en skam de allerede er klar i uge 15 ellers kunne jeg da godt have været
interesseret

tak for kigget

mvh mette

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 12-03-03 08:56

Ibizans & 75% Berner Sennen
De kan se på

Hurtige men dårlige bilde kvalitet
http://www.abou.dk/vn_l.html

Langsom men god bilde kviltet
http://www.abou.dk/vn_s.html

Hvornår ville du gerne have hund ?

Fra : Mette og René

Dato : 12-03-03 09:09

> Hvornår ville du gerne have hund ?

det skal være til sommer, da vi er ved at kigge på hus og først vil have en
hund når vi er ude af vores lejlighed.

mvh mette