Web adresse på Kiefer Sadler
Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 11-03-03 09:23

Hej.

Er der nogen herinde, som kender en web adresse på Kiefer. Jeg har haft en
del problemer med at finde den, og det er ikke lykkedes endnu.

Hilsen Thomas-

Fra : PJM

Dato : 12-03-03 11:15

"Thomas A. Jørgensen" <Thomas@freelance-foto.dk123> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der nogen herinde, som kender en web adresse på Kiefer. Jeg har haft en
> del problemer med at finde den, og det er ikke lykkedes endnu.
>
> Hilsen Thomas-

Prøv at stave Kieffer med 2 f'er

mvh
pjm

Fra : taina

Dato : 12-03-03 18:01

"PJM" <doink@hotmail.com> skrev i en meddelelse

klip

> Prøv at stave Kieffer med 2 f'er
>
> mvh
> pjm

Jeg har også prøvet at finde deres hjemmeside - og har prøvet med både et og
to f'er. Jeg kan hermed oplyse, at der er ufatteligt mange virksomheder, der
hedder noget med kieffer - det er åbenbart et ganske almindeligt navn nogle
steder - men jeg fandt altså ikke nogen sadler

mvh. tina

Fra : PJM

Dato : 13-03-03 00:26

"taina" <tante-t@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
nogle
> steder - men jeg fandt altså ikke nogen sadler

OK, prøv så www.kieffer.at

mvh
pjm

Fra : taina

Dato : 15-03-03 21:49

Jaaah, den virker. Taktak! - mvh. tina

Fra : PiaR

Dato : 15-03-03 14:18
Fra : taina

Dato : 15-03-03 21:50

"PiaR" <pia@fjerndetherrobdrup.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.kieffer.de/

Ja, og det var så en af de utallige virksomheder, der hedder noget med
kieffer. Denne handler med rengøringsmidler

mvh. tina

Fra : PiaR

Dato : 16-03-03 00:46

> Ja, og det var så en af de utallige virksomheder, der hedder noget med
> kieffer. Denne handler med rengøringsmidler
>
> mvh. tina

HAHA!
Jeg tog bare linket herfra http://www.reitsport-duus.de/
uden at tjekke det først.
Hvad kan man så lære at det - tjek dine links først, Pia!

Flove hilsner
PiaR

Fra : taina

Dato : 16-03-03 09:43

> [...]
> uden at tjekke det først.
> Hvad kan man så lære at det - tjek dine links først, Pia!

Jeg kunne have gjort det samme...

Stor hilsen fra tina