Dalmatiner
Fra : John-Erik Byrskov

Dato : 10-03-03 23:35

En dalmatiner er kommet på nettet kik ind
www.T-CartOssian.dk

John-Erik Byrskov

Fra : x Vuf x

Dato : 22-03-03 09:05

Mon, 10 Mar 2003 23:34:41 +0100, John-Erik Byrskov wrote:

>En dalmatiner er kommet på nettet kik ind
>www.T-CartOssian.dk

Misforstå mig nu ikke, men med de præmieringer er han da ikke DKK vel?

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.com/ webmaster@***sonpet.com
Nu er de snart færdige... De flotte nye hjemmesider. /\\|//\

Fra : R. Ilsøe

Dato : 22-03-03 10:36

> Misforstå mig nu ikke, men med de præmieringer er han da ikke DKK vel?

Datoerne for skuer og udstillinger passer med hvornår DKK har haft holdt, så
jo, det må han være!

Rinnie

Fra : R. Ilsøe

Dato : 22-03-03 10:38

http://www.t-cartossian.dk/stamtavle_dansk.htm

Fra : x Vuf x

Dato : 22-03-03 10:47

Sat, 22 Mar 2003 10:38:04 +0100, R. Ilsøe wrote:

>http://www.t-cartossian.dk/stamtavle_dansk.htm

Ja ja ja...Den er feset ind.

Fra : x Vuf x

Dato : 22-03-03 10:46

Sat, 22 Mar 2003 10:36:03 +0100, R. Ilsøe wrote:

>Datoerne for skuer og udstillinger passer med hvornår DKK har haft holdt, så
>jo, det må han være!

Ok. Jeg kunne bare ikke huske det dér med 1., 2. og 3. vinder.

Fra : John-Erik Byrskov

Dato : 22-03-03 12:47

"x Vuf x" <nospam@sonpet.com> skrev i en meddelelse

> Misforstå mig nu ikke, men med de præmieringer er han da ikke DKK vel?

Og hvoffor skulle han ikke være DKK hund.?