MySQL Billeder
Fra : Mads Hindhede

Dato : 10-03-03 23:14

Jeg har brug for at gemme billeder i MySQL databasen. Er det muligt (f eks i
BLOB), eller er jeg nødt til lave et link til en billedfil?

mads hindhede

Fra : Morten Guldager

Dato : 11-03-03 06:22

Mon, 10 Mar 2003 at 22:13 GMT Mads Hindhede wrote
> Jeg har brug for at gemme billeder i MySQL databasen. Er det muligt (f eks i
> BLOB), eller er jeg nødt til lave et link til en billedfil?

Ja, det er muligt. Der findes et antal forskellige blob-typer med forskellig
max størelse.

Check manualen når du har besluttet hvor store dine billeder maksimalt kan være.

/Morten