Hingstekåring på TV
Fra : Tulle

Dato : 10-03-03 19:50

Hej NG
Hvis der er nogen som ved hvornår den årlige udsendelse fra Hingstekåringen i Herning bliver sendt på tv vil jeg meget gerne vide
det. Mener det bliver vist en søndag og muligvis på DR2

Fra : bos

Dato : 13-03-03 19:35

Jeg må bedrøve dig med , at der i år ikke eroptaget TV fra
hingstekåringen - desværre.

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 13-03-03 23:45

"bos" <ekvipager@hotmail.com> wrote in message
> Jeg må bedrøve dig med , at der i år ikke eroptaget TV fra
> hingstekåringen - desværre.

Sig mig, hvad er der galt i hovedet på programplanlægningsfolkene og
tumperne på tv-sporten? Så vidt jeg er informeret er Danmark det land i
Europa med flest heste pr. 1000 indbyggere, og så viser man stort set
ingenting med heste i TV!?!? Når man lige ser bort fra de årlige styrt med
jagtrytterne i slutningen af TV-avisen, kan udsendelser i dansk tv, der
omhandler heste vel næsten tælles på under én hånd????

ØV, hvor er det dårligt!

mvh
en uforstående Trond Øyvind Hermansen

Fra : Marlene

Dato : 14-03-03 16:08

Trond Øyvind Hermansen <oyvind.hermansen@iname.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e7108a3$0$128$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> jagtrytterne i slutningen af TV-avisen, kan udsendelser i dansk tv, der
> omhandler heste vel næsten tælles på under én hånd????

Ja, det er præcis det, jeg plejer at hidse mig op over!!! Hver evig eneste
søndag - og også mange gange lørdage - er der p.... håndbold på både DR og
TV2...... K e d e l i g t........ :(

Mvh. Marlene.