Apollo, del 2.
Fra : Smat

Dato : 10-03-03 20:13

Jubiii vi skal til træning i morgen.
Apollo må næsten alt i følge vores egen dyrlæge. Hende vi var ved i sidste
uge var ikke vores normale dyrlæge, da vores dyrlæge havde ferie sidste uge.
Han må ikke springe og han må ikke lege alt for vildt. Han må højst løbe
frit i 30 min. og så skal han l til at gå til svømning
Vi er bare så glade og så lettede. Vores dyrlæge mener at det er nu han skal
have bygget de muskler op, som med tiden bliver uvurderlige for ham hvis
HD´en bliver værre.
Hun synes at den anden dyrlæge havde glemt at se på hunden og kun set på
fotografiet. Han virker ikke til at have ondt, så længe det er tilfældet må
han leve et næsten almindeligt hundeliv.
Jeg er bare så glad som I slet ikke forestiller jer.Jeg ved godt han stadig
har HD, men vi må få lov til igen at lade ham være en hund
Jeg talte med en af guruerne indenfor berner verdenen. Hun var overbevist om
at det ikke var HD´en der gjorde ondt på ham, men at han i legen hvor han
begyndte at halte havde fået en muskelskade el. Hun havde aldrig hørt om en
så und hund med HD som ikke viste symptomer som at rejse sig smertefuldt og
langsomt.
Er det ikke bare for godt, det er altså det nærmeste jeg har været på lykken
længe.

Margrethe.

Fra : Therese

Dato : 10-03-03 21:02

Tusinde gange tillykke

Så hjælper det jo at tro på mirakler
Vi glæder os til at se jer igen....

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 11-03-03 08:41

"Smat" <smat"fjernes"@stofanet.dk> wrote in message
> Jubiii vi skal til træning i morgen.

Hej Margrethe

Hvor er det godt!

Glæder mig meget til at se jer i aften

--
-Trine

Fra : pops2

Dato : 11-03-03 10:26

Hvor er det dejligt at høre! Jeg har gået og været meget bekymret for
den lille!! Nu ser det da lyst ud -tillykke!! /Pernille

Fra : René Kofoed

Dato : 11-03-03 12:36

Hej Margrethe.
Er hunden ikke kun 5 mdr.gammel??
Så vidt jeg har forstået det er der ingen "garanti" for at, hunden stadig
skulle have så dårlige hofter når den er 1 år eller mere!!
Den er jo hverken helt eller halvt udvokset, så der kan ske meget i den gode
retning!!
Hold mådet oppe, kender en hvis hund havde D på den ene hofte som 6mdrs.og
det er blevet væsentlig bedre efter den er blevet ældre.-Og den er ikke
mærket af det !!
Håber alt godt for dig og Apollo.
Mange håbefulde hilsner fra
Susanne.

Fra : Smat

Dato : 11-03-03 16:05

"pops2" skrev d. 11-03-03 10:26 dette indlæg :
> Hvor er det dejligt at høre! Jeg har gået og været meget bekymret for
> den lille!! Nu ser det da lyst ud -tillykke!! /Pernille

Mødes I stadig om lørdagen, hvis I gør vil jeg lige smide et opslag op
til hundetræning i aften (jeg har fået lov), men hvis ikke I er der, gå
lidt af ideen jo af det

Margrethe

http://www.kandu.dk/

Fra : Therese

Dato : 11-03-03 17:43

Vi mødes stadig, og jeg kommer da i hvert fald på lørdag. Jeg har også tænkt
mig at sige det på mit træningshold på torsdag.

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Smat

Dato : 11-03-03 17:43

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tænkt
> mig at sige det på mit træningshold på torsdag.

Stadig kl 12?

Fra : Therese

Dato : 11-03-03 17:49

Jeps, under motorvejsbroen på Ormslevvej

--
Mange hilsner
Therese