Heste-film
Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 10-03-03 19:26

Jeg ville høre om der var nogen herinde som måske ved hvor jeg kan få "Den
Sorte Hingst"- filmene? De rigtige film altså.

Hilsen Betina

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 10-03-03 20:10

In article <3e6cd8b2$0$42608$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Betina von Ahnen Thygesen wrote:
> Jeg ville høre om der var nogen herinde som måske ved hvor jeg kan få "Den
> Sorte Hingst"- filmene? De rigtige film altså.

Mon ikke at en søgning på google efter "sorte hingst dvd" giver et resultat ?
Jo, det gjorde det ;-D
http://www.moviemerchandise.dk/cgi-bin/vare.php3?vid=1494
til 199 kroner. Find selv andre

JonB

Fra : Heidi Falch

Dato : 10-03-03 20:50

Betina von Ahnen Thygesen <betina@deskstar.dk> skrev:

>Jeg ville høre om der var nogen
>herinde som måske ved hvor jeg kan få "Den
>Sorte Hingst"- filmene? De rigtige film altså.

Prøv at søge som Jon gjorde.

Såvidt jeg husker er der kun lavet 2 film, nemlig til de to første
bøger; Den Sorte Hingst og Den Sorte Hingst Vender Tilbage - og
ingen af den synes jeg iøvrigt følger bøgerne særlig godt, men det
er jo heldigvis en smagssag

--
Knus,

Trolden

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 11-03-03 22:13

"Heidi Falch" <trold@troldepus.dk> wrote in message
> [...]

Tjah, hvis man kan holde til, at der ikke er undertekster på, kan de fås til
£5.99 hos Blackstar (se linket), eller på dvd (muligvis med danske
undertekster?) fra 7. april for £10,99.

http://www.blackstar.co.uk/circle/search?words=black%2Bstallion

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 11-03-03 22:16

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> wrote in message

> [...]
til
> £5.99 hos Blackstar (se linket), eller på dvd (muligvis med danske

Ja, jeg tjekkede så lidt videre: dvd'en er ikke med danske undertekster, men
med engelske. Det er dog stadig billigt (og man slipper for at betale dansk
moms, ikke!?).

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 11-03-03 22:16

In article <3e6e50af$0$135$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Trond Øyvind Hermansen wrote:
> [...]
> med engelske. Det er dog stadig billigt (og man slipper for at betale dansk

Ja og nej. Hvis firmaet handler med for mere end 50.000 euro med et andet
eu-land så skal der betales moms i det andet eu-land. Men det er firmaet
der skal opkræve den moms, det er ikke forbrugerens problem.

JonB

Fra : taina

Dato : 11-03-03 22:30

"Jon Bendtsen" <bendtsen@diku.dk> skrev i en meddelelse

klip

> [...]
> eu-land så skal der betales moms i det andet eu-land. Men det er firmaet
> der skal opkræve den moms, det er ikke forbrugerens problem.

Så er det lige, at jeg bliver nysgerrig - hvorfor slæber man rundt med sådan
en oplysning i sit hovede? (ja, den er da godt nok meget praktisk)

mvh. tina

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 11-03-03 22:36

In article <fzsba.1679$xl3.1418@news.get2net.dk>, taina wrote:

> [...]

> Så er det lige, at jeg bliver nysgerrig - hvorfor slæber man rundt med sådan
> en oplysning i sit hovede? (ja, den er da godt nok meget praktisk)

Tja. Dels kommer jeg en del i dk.videnskab.jura (dog mest som læser).
Men fornylig stillede jeg faktisk et spørgsmål omkring regler for
export fra sverige til danmark (mig) og import (mig) fra firmaet.
Der var der en der skrev de 50.000 euro.

JonB

Fra : taina

Dato : 11-03-03 23:15

> [...]

> export fra sverige til danmark (mig) og import (mig) fra firmaet.
> Der var der en der skrev de 50.000 euro.

nåååh...