gravhunde i Hobro-området
Fra : skingur

Dato : 10-03-03 19:14

hej gruppe
...Nu vælter det jo desværre ikke ind med gravhunde i "gruppens hunde"
men jeg vover pelsen og spørger, om der skulle findes andre
gravhunde-afhængige end mig på disse kanter? Min er godtnok både lille
og langhåret, men jeg ville gerne prøve ham i grav alligevel...det er jo
store, modige hunde, der bare er pakket anderledes ind! Så hvis du bor
på disse kanter, kunne vi måske lave noget fælles grav-/ anden træning?
Jeg bor v. McDonalds før Ålborg!!!
Kh, Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Ditte K

Dato : 10-03-03 20:40

Min gravvuf er også LILLE og langhåret, men vi bor godt nok i Århus. Ellers
var jeg da frisk og jeg er sikker på Uschi også ville være det. Hun elsker
den slags!

Ditte