exportere inventor assembly til autocad 20~
Fra : mighty

Dato : 10-03-03 09:48

Hej !
Kan subj. lade sig gøre, da jeg ønsker at anvende en solid i et andet
program der ikke kan køre med assemblys?, det vil sige at jeg ønsker at
exportere assemblyen som én solid.

/Mighty

Fra : CADmageren

Dato : 10-03-03 12:50

Hej Mighty

Gem assy, vha SaveAs - vælg SAT format, options = 4.0

Denne fil burde kunne indlæses i autocad.

mvh
www.cadmageren.dk

Michael Christoffersen

http://www.kandu.dk/

Fra : mighty

Dato : 10-03-03 20:11

Det er korrekt at *.sat kan åbnes i acad 2000 3d, men det er stadigvæk en
assembly,
assembly'en skal gemmes som _en_ solid istedetfor i mit tilfælde 5 solider.
MVH
Mighty

Fra : Lars R. Nielsen

Dato : 10-03-03 21:14