SWISH 2.01
Fra : jopa

Dato : 09-03-03 21:09

Hejsa
Et nybegynder? vedr SWISH 2.01

Nogen der kender programmet ?
Når jeg har lavet en Movie og alt er færdigt, og bagrund sat til hvid så
eksporterer jeg den som Feks movie1.swf
Så fint så godt det færdigoploadede resultat bliver imidlertid ligesom
spejlvendt og med hvide bogstaver på sort bg.

Syntes ikke rigtigt hjælpefilen er mig til nytte.

Håber på et udførligt svar Tak

--
Mvh. John

Fra : Bo Dudek

Dato : 09-03-03 22:40

[...]

>Nogen der kender programmet ?

ikke rigtigt.. har vist kigget på det engang..

har du evt. et link?

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk - now with a freelance section

Fra : jopa

Dato : 09-03-03 22:50

Davs du
Bo Dudek <bo@FJERNbodudek.dk> skrev bla:
> har du evt. et link?

http://web-templates.dk/test.htm
bemærk blot en prøve ikke noget fancy

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 10-03-03 20:03

Davs du
Bo Dudek <bo@FJERNbodudek.dk> skrev bla:
> [...]
>
> ikke rigtigt.. har vist kigget på det engang..

Har fundet fejlen
Afinstalerede og ny instal og så funker det.

Fra : Janhp

Dato : 12-04-03 10:10

Hej!

Jeg har samme problem med SWiSH V2.

Hvorfor spejlvender programet bogstaverne og laver om på farver? Opstilligen
er er forskelligt for hver gan man loader siden.

Kan een hjælpe??

Link: http://www.toyboys.dk/actionstbs.swf

...Jan

Fra : jopa

Dato : 12-04-03 10:43

Davs du
Janhp <janhp@post11.tele.dk> skrev bla:
> Jeg har samme problem med SWiSH V2.
> Link: http://www.toyboys.dk/actionstbs.swf

Jeg havde lagt programmet på en slave disk.
Geninstalerede på mit C drev og nu funker det.
Ved ikke lige om du kan bruge det.

Fra : Janhp

Dato : 12-04-03 14:21

"jopa" <j@paulsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg havde lagt programmet på en slave disk.
> Geninstalerede på mit C drev og nu funker det.
> Ved ikke lige om du kan bruge det.

Næ det hjalp sgutte på problemet?? Jeg havde godt nok også installeret
programmet på en slave disk og har nu genstalleret på C.
Var det sammen fejl du havde, som jeg har? Andre gode ideer?

Se link: http://www.toyboys.dk/actionstbs.swf

...Jan

Fra : jopa

Dato : 12-04-03 15:10

Davs du
Janhp <janhp@post11.tele.dk> skrev bla:
> Var det sammen fejl du havde, som jeg har? Andre gode ideer?

Ja det var det samme.

Prøv at finde programmet fra andet sted end Glish's hjemmeside, så tror jeg
der er chancer for at det kommer til at køre. )

Fra : jopa

Dato : 12-04-03 16:49

Davs du
jopa <j@paulsen.mail.dk> skrev bla: