mysql log fil
Fra : Anders Lund

Dato : 09-03-03 14:14

Kan jeg få mysql til at lave en log fil over alle de sql kald der bliver
lavet på den, og evt også hvor lang tid det tager. Jeg har nemlig en
mistanke om at der er nogle dårlige kald der ligger serveren ned i ca 1 min.

Anders Lund
AndersGED@zaim.dk
fjern geden fra min email adresse

Fra : Morten Wulff

Dato : 09-03-03 14:48

On Sun, 9 Mar 2003 14:14:17 +0100, Anders Lund <andersGED@zaim.dk> wrote:
> [...]
> lavet på den, og evt også hvor lang tid det tager. Jeg har nemlig en
> mistanke om at der er nogle dårlige kald der ligger serveren ned i ca 1

Afsnit 4.9.2 (The General Query Log) og afsnit 4.9.5 (The Slow Query Log) i
manualen?

hth
/wulff

--
Self Injury Information and Support: www.psyke.org

"Let's say the docs present a simplified view of reality..." Larry Wall