vise filer fra en mappe
Fra : Robin Hood

Dato : 08-03-03 22:20

jeg har på min side lagt thumbs ud som man så klikker på og billedet vises i
stort
fint nok - det virker.

Da jeg ikke gider lave thumbs til alle billeder har jeg lavet et link det
hedder flere billeder
som man så kan klikke på og så vil jeg have at den åbner et nyt vindue og
viser alle filerne, så man selv kan klikke på de .jpeg filer der ligger

jeg kan godt henvise til mappen men istedet for at vise indholdet kommer der
en sikkerheds dims på min skærm - det er selvfølgelig godt nok da det er en
sikkerhed fra min webhotel udbyder men... det må da kunne lade sig gøre at
få den til at vise mappens indhold en slags
rod et eller andet

kan nogle hjælpe - jeg bruger frontpage 98

mvh
Rh

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-03-03 22:42

"Robin Hood" <robin@stofanet.dk> skrev :

> [...]
>sikkerhed fra min webhotel udbyder men... det må da kunne lade sig gøre at
>få den til at vise mappens indhold en slags

Spørg dit webhotel, det er noget de skal ændre i deres opsætning.

Ellers skal du have fat i noget serverside, asp eller php og der
er du nok bedre hjulpet i en af webdesign.serverside-grupperne.