Søger billeder af heste
Fra : thes

Dato : 08-03-03 15:47

Hej jeg søger billeder af heste, gode foto, der viser hvad hesten bliver
brugt til, de skal bruges til min hjemmeside, hvis du har et godt foto
så send det til mig :)
min mail er thes2680@hotmail.com
Hilsen Thes

http://www.kandu.dk/

Fra : Kenneth

Dato : 08-03-03 21:36

Kig ind forbi alt.binaries.pictures.animals.horses - mange gode billeder fra
tid til anden. Især af travheste.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 09-03-03 10:47

In article <3e6a5422$0$130$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Kenneth wrote:
> Kig ind forbi alt.binaries.pictures.animals.horses - mange gode billeder fra
> tid til anden. Især af travheste.

Og du tror ikke at det giver problemer med ophavsretten at tage en andens
billede og putte det ind på en webside ? Det er bedst hvis fotografen
selv sender det, for så har fotografen givet lov til brugen.

JonB

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 09-03-03 12:59

"Jon Bendtsen" - ophavsrettens forkæmper - <bendtsen@diku.dk> wrote in
message news:slrnb6m3dh.hs4.bendtsen@brok.diku.dk...

> Og du tror ikke at det giver problemer med ophavsretten at tage en andens
> billede og putte det ind på en webside ? Det er bedst hvis fotografen
> selv sender det, for så har fotografen givet lov til brugen.

- og det gør de så automatisk her: http://gallery.deviantart.com/stockart/

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 09-03-03 13:29

In article <3e6b2b17$0$151$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Trond Øyvind Hermansen wrote:
> "Jon Bendtsen" - ophavsrettens forkæmper - <bendtsen@diku.dk> wrote in
> message news:slrnb6m3dh.hs4.bendtsen@brok.diku.dk...

> - og det gør de så automatisk her: http://gallery.deviantart.com/stockart/

så skulle der ikke være noget problem, omend du muligvis får svært ved at
bevise at de tillader brug. (så husk at gemme en udskrift hvor de skriver
det.

JonB