Så blev det forår!!!!
Fra : skingur

Dato : 07-03-03 18:15

Endelig viste vejret sig fra en sympatisk side! Islænderen og jeg har
været en skøn tur i terrænet, mærket solen, hørt lærkerne og svuppet i
mudder! Igår var han simpelthen i så dårligt humør - gad vide, om han
var påvirket af vejromslaget? Men idag har det sgu været skønt at være
ven med en islænder. Gid vejret er til at have med at gøre imorgen!
Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Musen

Dato : 07-03-03 21:49

> [...]
> var påvirket af vejromslaget? Men idag har det sgu været skønt at være
> ven med en islænder. Gid vejret er til at have med at gøre imorgen!

*suuuuuuk* hvor er jeg bare misundelig...Jeg glæææææder mig til jeg igen kan
sidde på en hest

V.h. Musen

Fra : Anet

Dato : 07-03-03 22:09

> *suuuuuuk* hvor er jeg bare misundelig...Jeg glæææææder mig til jeg igen kan
> sidde på en hest

(klip)

Ja, jeg kan godt huske nogle år tilbage da jeg gik og ventede børn og gerne ville ud at ride en tur. Nu kan du istedet så bruge dine
kræfter på Ronzo så han bliver god.

--

~Hilsen
Annette~

Fra : Musen

Dato : 09-03-03 09:28

> (klip)
>
> Ja, jeg kan godt huske nogle år tilbage da jeg gik og ventede børn og
gerne ville ud at ride en tur. Nu kan du istedet så bruge dine
> kræfter på Ronzo så han bliver god.

Ja jeg går skam også en tur med ham hver dag. Efterhånden tusser han bare
med, og bliver kun lidt kænguruagtig når de rigtig store lastbiler og
skolebussen kommer forbi. Den anden dag var vi nede og hilse på en ko som
var kommet ud i tøjer. Det syntes han var ret spændende
Han er også ved at være i rigtig god foderstand, og hans pels begynder så
småt at skinne (når han da ikke lige har ligget og sovet i det våde hjørne
af boksen *SSS*)

Venlig hilsen Musen....(som stadig glææææder sig til at kunne komme ud at
ride igen