Hundepension
Fra : TineOline

Dato : 07-03-03 15:11

Er der nogle som ved ,hvilken hundepension som er bedst i vensyssel

Hilsen Tine

Fra : Ladycatwoman

Dato : 07-03-03 16:25

"TineOline" <tineoline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogle som ved ,hvilken hundepension som er bedst i vensyssel
>
> Hilsen Tine

Hej Tine.

Jeg ved ikke, om det er iorden at skrive navne herinde, men jeg tager nu
alligevel chancen, da det jo ikke bliver sat i forbindelse med andet end
noget godt

Jeg ved ikke, hvor du bor henne i Vensyssel, men jeg kan ihvertfald anbefale
Lindely i Thorshøj ved Sæby.

Cujo har været der flere gange, og det er rigtig søde mennesker, og Niels
har ihvertfald været hundetræner i en del år og burde dermed have forstand
på hunde.
Hundene bliver gået med på markerne og i skoven bag gården, så det er efter
min mening de bedste vilkår de får.

Adressen er:

Niels Pedersen
Tryvej 44, Thorshøj
9750 Østervrå.
Tlf. 98956051

Vi bor selv i Frederikshavn, hvor der også er flere pensioner, men vi kører
gerne de km for at få Cujo passet et godt sted. Ikke og sige, at dem her i
byen ikke er gode, men hvorfor ikke bruge det man ved er godt?

Med venlig hilsen Cujos mor.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-03-03 03:26

"TineOline" <tineoline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogle som ved ,hvilken hundepension som er bedst i vensyssel
>
> Hilsen Tine

Hej Tine

Der er jo Engvejen's hundepension, men hvordan den er nu, er jo lidt svært
at sige. Den har jo været udmærket hidtil, og jeg går da ud fra den stadig
er det, men for nylig fik den jo ny ejer. Så vidt jeg er underrettet, en
ganske ung pige som købte den. Vi var selv ved at overveje den, men var
lidt bange for om mit helbred kunne stå distancen, man bliver jo lidt bundet
af sådan noget. Men du kan jo søge efter den på nettet, de har en
hjemmeside. Nå ja, jeg fandt den lige til dig

http://www.engvejens-hundecenter.dk/

Så kan du jo kigge der.

M.V.H....Benny..

Fra : Tom Nielsen

Dato : 09-03-03 17:16

Hej Tine.

Jeg har ikke selv haft min hund passet der, men faciliteterne er fremragende
og ejerne er nogle søde mennesker.

Tag et kig på linket, og eventuelt ring og hør hvordan din hund vil blive
aktiveret under pasningen.

www.leregaarden.dk

M.v.h.

Tom