Indsætte pdf. fil på hjemmeside med Frontp~
Fra : Mogens Henckel

Dato : 06-03-03 22:01

Hej

Jeg laver en hjemmeside for vores grundejerforening, og kunne godt tænke mig
at vores vedtægter etc ligger i åde i html og pdf format.....html er intet
problem, men hvad med pdf formatet, hvordan går jeg det ?

mvh
Mogens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-03-03 23:16

"Mogens Henckel" <mogens@henckels.dk> skrev :

>Jeg laver en hjemmeside for vores grundejerforening, og kunne godt tænke mig
>at vores vedtægter etc ligger i åde i html og pdf format..

Importer *.pdf til den ønskede mappe og lav et link til den,
ganske som du linker til en anden side/et billede.

Fra : hcma

Dato : 07-03-03 13:30

"Mogens Henckel" <mogens@henckels.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> problem, men hvad med pdf formatet, hvordan går jeg det ?
>
> mvh
> Mogens

Gør som K.G.E. skriver. Hvis du ikke har et program til at lave pdf-filer
med, kan du prøve dette "PDF-Factory" som kan downloades her:
http://www.fineprint.com/
Når programmet er installeret tager du bare dit dokument og vælger UDSKRIV
og vælger så igen PDF.... som printer, hvorefter der laves en pdf-fil af dit
dokument, som så er klar til at blive indsat/linket til på din hjemmeside,
hvorefter den åbnes med Acrobat Reader helt normalt.
Husk bare at pdf-filen skal ligge i en af dine web-mapper.
m v h
HC
m v h
HC