Underskriftindsamling i Frontpage 2000
Fra : Bente

Dato : 06-03-03 18:08

Hej,

jeg håber nogen kan hjælpe mig.

Jeg er interesseret i at lave en underskriftsindsamling på min
webside, men jeg har ingen ide om hvordan jeg kan gøre det.

Jeg forestiller mig et felt hvor man kan skrive sit navn, evt. by og
land og så trykke på en knap hvorefter navnet kommer på en liste
længere nede på samme side.

På forhånd tak,

med venlig hilsen

Bente

www.dk-mor-i-udlandet.com

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-03-03 21:34

Du bruger bare en "feedback" form.
Men husk på at det er helt værdiløst hvis du havde tænkt at det skulle
være underskrifter du kan aflevere til nogen.

Fra : Bente

Dato : 11-03-03 13:00

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message news:<22cf6v85ci7a5p8ar9q07ie7lm3airjgqa@4ax.com>...
> Du bruger bare en "feedback" form.
> Men husk på at det er helt værdiløst hvis du havde tænkt at det skulle
> være underskrifter du kan aflevere til nogen.

Tak for dit svar - nu er jeg kommet videre med det!

Jeg har lavet en feedback form og endda fundet ud af at forbinde den
til en Access database. Nu har jeg så desværre bare fundet ud af at
min udbyder kun kører Linux og at mine FPE ikke er "rigtige" og at jeg
derfor ikke kan bruge databasefunktionerne i FP.

Bedste hilsener og tak igen.

/Bente