Tiscali kan anbefales
Fra : fh

Dato : 06-03-03 10:52

Især hvis du vil leve med at TDC´s routere ikke kan snakke sammen med deres
system, at man ikke kan komme i kontakt med dem medmindre man gider sidde
med røret i timevis, at man ikke kan e-maile til den adresse de opgiver på
deres faktura, at formularerne på hjemmesiden ikke responderer, at man
finder 3 mobilnumre og 4 adresser hvis man søger dem på De Gule Sider, at de
ikke kan finde ud af at ændre adresser ved flytning, at de sender
uspecificerede regninger..........................

Kære Tiscali - den går sgu ikke den måde I kører jeres "firma" på.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 06-03-03 15:50

Hej "fh" <human@>FJERNDETTE, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> at man finder 3 mobilnumre og 4 adresser hvis man søger dem på De
> Gule Sider

Nu er det vel TDC, der står for De gule Sider, men derudover finder
jeg altså kun ét (fastnet)telefonnummer plus et faxnummer:
<http://www.degulesider.dk/yp/Fagbogen/YpCat?compTrade=tiscali+a%2Fs&compZip=&compCity=&compPhone=&compStreet=&compHouseNumber=&compRegionID=r13&x=12&y=10>

Men hvorfor du ligger du og roder med numre derfra i stedet
for fra deres eget site, forstår jeg ikke. Det er næppe det
hovednummer fra De gule Sider, du har meget at bruge til.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-03-03 22:39

"fh FJERNDETTE" <human@jubiipost.dk> wrote in message
> Især hvis du vil leve med at TDC´s routere ikke kan snakke sammen med
deres
> system

Øhh?

Hvad skal du forresten bruge det til?? Tiscali bruger en anden protokol,
ligesom Cybercity, mener jeg det er PPPoA....Desuden bruger TDC altid en
ADSL bridge "modem" hvorefter en ethernet<->ethernet evt. med PPP over
ethernet, router tilkobles