Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 05-03-03 22:37

----- Original Message -----
From: "Palle S." <dax@pc.dk>
To: "Kenneth Jakobsen" <kenneth@nuances.dk>
Sent: Wednesday, March 05, 2003 5:10 PM
Subject: Re: NY ONLINE DYREHANDEL!!!

> Spasser

Det har bliver sendt privat når man er ny i gruppen, og har kvajet sig.

Men arme Palle S tør åbenbart ikke at stå frem, men hans IQ må være utroligt
lav.

Undskyld endnu engang jeg kendte ikke reglerne for grupperne, det gør jeg
nu.

/Kenneth

Fra : KH

Dato : 05-03-03 22:53

Poster du en mail du har fået af en fyr som kalder dig spasser????

Tør øjnene og nup en tudekiks så går det sgu nok. Tror du ikke??!!

Fra : cumsy

Dato : 06-03-03 05:35

Manden har lavet en fejl og han beklager SÅ slut med det.
I SKYDER alle så lavt at man snart ikke gider at læse herinde mere TAG dog
og slap af og lad os få noget ro

Fra : jens

Dato : 06-03-03 19:18

> og slap af og lad os få noget ro

skal du sove ?

Fra : Dan Mortensen

Dato : 05-03-03 22:53

"Kenneth Jakobsen" <kenneth@nuances.dk> skrev i en meddelelse
>Undskyld endnu engang jeg kendte ikke reglerne for grupperne, det gør jeg
>nu.

Det går åbenbart stadig ikke så godt.... det med reglerne
Hvorfor endnu en tråd der er OT i alle 5 grupper ?

FUT: dk.admin.netmisbrug

/DM

Fra : R. Ilsøe

Dato : 06-03-03 00:12

"Kenneth Jakobsen" <kenneth@nuances.dk> skrev

> Det har bliver sendt privat når man er ny i gruppen, og har kvajet sig.

Det kan vi hurtigt råde bod på. Prøv at læs lidt på http://www.usenet.dk
undgår du at få så mange rap over snuden, hvis du prøver at følge
retningslinierne der inde Du slipper aldrig for at få rap her på Usenet,
da der desværre er folk der lige ved hvordan de bringer ens... æh...
kaffe... i kog! Hehe...

> Men arme Palle S tør åbenbart ikke at stå frem, men hans IQ må være
utroligt
> lav.

Dette er et godt eksempel... Sådanne indlæg hører til i gruppen
news:dk.snak.mudderkastning -En anden ting er at jeg mener (og prøver
ihærdigt selv at overholde) at man ikke bør lave personlige angreb selvom
andre angriber en personligt... Så er man jo ikke en dyt bedre selv... Man
synker blot ned på et lige så lavt niveau. Prøv at fremstå som et
eksempel... Du kunne jo venligt ha' skrevet tilbage til manden... "Tak, nu
kan jeg føje endnu en titel på mit CV" så havde du lissom vist at du ikke
gad synke så dybt!

> Undskyld endnu engang jeg kendte ikke reglerne for grupperne, det gør jeg
> nu.

Øvelse gør mester

FUT: news:dk.admin.netikette (Dette betyder at hvis du svarer på dette
indlæg vil det havne i news:dk.admin.netikette )

Rinnie Ilsøe
(Der desværre ikke altid kan holde sin flab når bølgerne går højt )

Fra : h.r

Dato : 06-03-03 00:18

fordi at man laver en fejl
behøver man da ikke kalde manden for en spasser

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-03-03 00:22

h.r skrev:

>fordi at man laver en fejl
>behøver man da ikke kalde manden for en spasser

Det skriver Rinnie da absolut heller ikke.

PS! Skriv under det du svarer på, det gør det nemmere for dine læsere,
at forstå hvad du mener.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : R. Ilsøe

Dato : 06-03-03 01:06

> fordi at man laver en fejl
> behøver man da ikke kalde manden for en spasser

Prøv at læs hvad jeg skrev én gang til! Det eneste jeg prøver er at højne
niveauet en smule ved at forklare, at barefordi X kalder Kenneth for
Spasser, så behøver Kenneth ikke at angribe hans IQ da han så ryger ned på
et lige så lavt niveau. I stedet kunne Kenneth ha' svaret X med feks. "Tak
skal du ha' nu kan jeg føje endnu et titel på mit CV"... På den måde ville
han ha' vist at han ikke var til personlige, lave og uopfindsomme angreb!

Som en af de eneste angriber jeg ikke Kenneth og så bliver jeg pludselig
overfaldet for det?:ó) ;)

Rinnie Ilsøe

Fra : h.r

Dato : 06-03-03 01:55

> Spasser
det var den her melding
som jeg syntes var lidt uhøflig overfor Kenneth Jakobsen
hvis nogen syntes at kennet skrev noget forkert
eller han skrev i den forkerte ng så kunne
man jo sige det til han i stedet for at kalde ham en spasser

Fra : h.r

Dato : 06-03-03 01:58

men du kan da have ret i at man ikke
behøver at gi tilbage af samme skuffe
selv om man kunne have lyst til det

Fra : Palle S

Dato : 06-03-03 01:06

Den arme Kenneth er åbenbart så langt ude så selv modificerede emails kan
bruges

Men han glemte at vedhæfte den lille hilsen han sendte til mig efter min
henstilling om at
bruge de korrekte grupper.

den følger ubeskåret herefter.

<Nu skal jeg sige dig et par ting palle pophår.

<Hvis du begynder at gøre dette her personligt, kan man skrive det pænt. Så
<hvis der er nogen der er spasser er det vist kun PALLE S.

<Men du kan jo give dig til kende så vi kan diskutere det, men det tør du
<måske ikke. Gerne på en nyhedsgruppe, hvis du tør.

<Jeg kan desværre ikke finde dig på nogen af listerne, men det kommer jo nok
<en dag. Jeg har tid nok.

<Du må da være verdens første nulevende abort, lille hul i gummi.

<Men på en eller anden måde står det sløjt til på NG, hvis du er den mest
<intilligente. For du er da noget af det mindst tænkene individ som kan gå

<to ben, højst sandsynlig fire og siger MMMUUUUUHHHH.

<FJOLS

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-03-03 01:35

"Palle S" <dax@pc.fjern.dk> skrev i en meddelelse news:3e669108$0$4218

> Den arme Kenneth er åbenbart så langt ude så selv modificerede emails kan
> bruges

Og så bedes I venligst stoppe begge to. Hvis I forsætter denne debat, bliver der afsendt
klager til jeres respektive udbydere!

FUT netikette...

Claus
--
**** ** SMART Mini krydsfelt til lydkortmanden ********
** Skån dit lydkort og få masser af tilslutningsmuligheder ****

Fra : h.r

Dato : 06-03-03 02:02

> [...]

> <FJOLS
> oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ja det fyger med grimme ord fra jer
det vil jeg ikke blande mig i mere

Fra : R. Ilsøe

Dato : 06-03-03 08:10

> ja det fyger med grimme ord fra jer
> det vil jeg ikke blande mig i mere

Enig! Hvor er det trist, men okay, det er da rart nok at det ikke er kotyme
at tonen er så lav her inde!
(ng.hund)

Go' dag!
Rinnie

Fra : Snavox

Dato : 06-03-03 16:32

Hej.

Hvis man BÅDE laver reklame for en kommerciel virksomhed OG krydsposter,
kunne man da i det mindste sørge for, at der var noget at kigge
på......enhver ved, hvordan en IP-adresse ser ud, så vi vil hellere kigge på
to Thor (så længe det varer....)

Hilsen Poul

Fra : jens

Dato : 06-03-03 19:28

"Kenneth Jakobsen" <kenneth@nuances.dk> skrev i en meddelelse

åhh tuder du nu

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 06-03-03 22:15

"jens" <u@u> skrev i en meddelelse

> åhh tuder du nu

Ku' I ikke nok henlægge resten af denne infantile diskussion til
dk.snak.mudderkastning?

Uvenlig hilsen
Lisbeth

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 05-03-03 22:41

"Kenneth Jakobsen" <kenneth@nuances.dk> skrev i en meddelelse

Gudfader for en idiot...

Og hvor er det typisk at han ikke engang tør sige det højt.

Alle kan vel komme til at lave en fejl, men en opførsel af den art hører
ingen steder hjemme - undtaget måske i børnehavens sandkasse.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Helle

Dato : 05-03-03 22:47

"Kenneth Jakobsen" <kenneth@nuances.dk> wrote in message
> [...]
Hej Kenneth.
Du er ikke den eneste som er kommet til "at træde ved siden af". Der er
delte meninger om, om det var okay at poste den "reklame". Jeg synes det var
alletiders fordi det netop har med katte at gøre men lad nu det ligge. Ude i
verden sidder der folk som hele tiden er parart til at ryge frem med næb og
kløer for at fortælle når man træder en smule fortkert ved siden af - disse
folk skal der også være plads til. Jeg synes ikke, du skal tænke mere på
denne sag. Jeg har selv prøvet at blive hakket gevaldigt på fordi jeg nogle
gange har "dummet" mig og tro mig, jeg fik det at vide.
Det tog hårdt på mig men nu, noget tid efter, kan jeg kun sige "nå, men det
var så det". Ikke alle kan lide hinanden og nogen går mere op i regler punkt
for punkt end andre gør. Men lad os da glæde os over vores dejlige katte i
stedet for. Glæde os over alle de dejlige og sjove ting de gør i hverdagen i
stedet for at hakke på hinanden, svine hinanden til osv.

Lad os komme videre...
Skriv til mig privat hvis du har lyst til at tale om det

Mvh Helle