Delphi 3 program fejl på nogle XP'er
Fra : Kim Rasmussen

Dato : 05-03-03 20:11

Hej,

Nogen der er erfaring med Delphi programmer på XP? Jeg har et program,
som kan kører på nogle XP-installationer, men på andre fejler programmet
under opstartet.

Fejlen:
exception eaccessvioæation in module test.exe at 0076F01C.
Access violation at address 0077001C. Read af address 009B3C32

Brugeren på XP er administrator. Jeg har læst lidt om på Google, at
bl.a. Norton Antivirus 2002 skulle kunne ødelægge nogle ting - men det
lyder underligt!.

Nogle gode ideer?

På forhånd tak for hjælpen,
Kim

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 15-03-03 12:19

"Kim Rasmussen" <kimr1@mobilixnet.net> wrote in message
> [...]
> exception eaccessvioæation in module test.exe at 0076F01C.
> Access violation at address 0077001C. Read af address 009B3C32

Jeg oplever præcist det samme med Delphi 6 og Windows XP. Programmet kører
fint på andre versioner af windows, men når jeg installere mit program på xp
så går den helt kold...Hvis den ikke går kold så bliver GUI'et på programmet
helt smadret...Nogen ideer?

--
MVH Thomas Eg Jørgensen

** OE Quotefix: http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/ **
** Kandu.dk-brugere betragtes som useriøse og ignoreres! **