store og små tegn
Fra : David

Dato : 05-03-03 17:47

Jeg har været så smart at ha skreve nogen af mine sider med stort da jeg
skulle gemmen dem da jeg ikke viste at det var forbudt :( Nu har jeg
så problemet med at lave det om. Selv om jeg laver det om og oploader
igen så bliver det ved med at være store bokstaver !

Hvad er der galt ? nogen der kan hjælpe ?

Vh David

www.wost.dk - virker kun ½ desvære

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-03-03 18:06

"David" <wost100@hotmail.com> skrev :

>Hvad er der galt ? nogen der kan hjælpe ?

Umiddelbart kan jeg ikke finde nogen fejl, på hvilke sider skulle
der være problemer?

Det kan være, at du ser din side fra browserens cache, prøv at
tøm den.

PS.
Under billeder har du to sort/hvid billeder med store billeder
gemt i bmp, det er ikke smart, når fylder 1½ MB hver.
Lav dem om til jpg.

Fra : David

Dato : 06-03-03 12:26

> Umiddelbart kan jeg ikke finde nogen fejl, på hvilke sider skulle
> der være problemer?

Det er under video og Kontakt.htm problemerne er. Hvis man laver det
til småt i browseren virker det men jeg kan ikke få det lavet om til småt ?

> [...]
> Under billeder har du to sort/hvid billeder med store billeder
> gemt i bmp, det er ikke smart, når fylder 1½ MB hver.

Jo du har ret - det har jeg også bemærket og vil rettet det snarest.

Mvh David

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-03-03 14:47

"David" <wost100@hotmail.com> skrev :

>Det er under video og Kontakt.htm problemerne er. Hvis man laver det
>til småt i browseren virker det men jeg kan ikke få det lavet om til småt ?

Kan du ikke omdøbe den i din lokale mappe til video.htm?
Det lyder mærkeligt.
Eller åbne den i FP og så vælge gem som og så kalde den
video.htm?

Fra : David

Dato : 08-03-03 00:06

> Kan du ikke omdøbe den i din lokale mappe til video.htm?
> Det lyder mærkeligt.
> Eller åbne den i FP og så vælge gem som og så kalde den
> video.htm?

Jeg har prøvet at omdøbe dem i den lokale mappe og så det
står med småt og har også prøvet i FP men hver gang jeg så
uploader det igen - ja så står det med stort igen ?

Det syntes jeg er mærkelig

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-03-03 00:22

"David" <wost100@hotmail.com> skrev :

>Jeg har prøvet at omdøbe dem i den lokale mappe og så det
>står med småt og har også prøvet i FP men hver gang jeg så
>uploader det igen - ja så står det med stort igen ?

Selvom det er dårlig ide, så kan det evt. løses ved at du så
bruger Video.htm i linksene, hvis det ikke kan være anderledes.

Det er for så vidt ligegyldigt om der bruges store eller små
bogstaver, det skal bare være ens både i filnavn og links.

Fra : David

Dato : 08-03-03 16:07

ahh den holder ikke helt :)

Fra : Knud Gert Ellentoft