IE6.0 og HTML-fejl
Fra : Allan Unnerup

Dato : 04-03-03 22:05

Jeg har fået følgende fejlrapport på min hjemmeside:

Der popper et vindue op, som siger:
"Der opstod en fejl under kørslen."
Vil du søge efter fejlen ?
Linie 30.
Strengkonstanten er uafsluttet.

Der benyttes IE 6.0

Jeg synes, at jeg har forsøgt alle relevante flueben under
Internetindstillinger, men uanset hvad jeg gør, er min side tilsyneladende
fejlfri.

Jeg kan imidlertid ikke fremprovokere denne fejl. Mit spørgsmål er derfor:
Hvordan sætter jeg min IE 6.0 op til at være mest følsom for fejl?

Med venlig hilsen
Allan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-03-03 22:22

"Allan Unnerup" <alu@udkik.dk> skrev :

>Strengkonstanten er uafsluttet.

Ofte en knækket linje, men kan også være andet.

>Jeg kan imidlertid ikke fremprovokere denne fejl. Mit spørgsmål er derfor:
>Hvordan sætter jeg min IE 6.0 op til at være mest følsom for fejl?

Under Internetindstillinger => Avanceret kan
javascriptfejlfinding slås til/fra.

Men er der en scriptfejl på siden, så burde der være komme en gul
trekant frem nederst til venstre, som du kan klikke på.

Havde du nu medsendt et link til siden, så kunne vi andre tjekke
om vi får nogen fejl.

Fra : Allan Unnerup

Dato : 04-03-03 22:27

> Ofte en knækket linje, men kan også være andet.

Jeg synes bestemt, at jeg har kikket siderne nøje igennem, men det ser
tilsyneladende firnt ud. I alle tilfælde hvad angpr teksterne.

> Under Internetindstillinger => Avanceret kan
> javascriptfejlfinding slås til/fra.

Har prøvet!

> Men er der en scriptfejl på siden, så burde der være komme en gul
> trekant frem nederst til venstre, som du kan klikke på.

Ingen trekant!

> Havde du nu medsendt et link til siden, så kunne vi andre tjekke
> om vi får nogen fejl.

O.k.
http://www.udkik.dk

Hilsen Allan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-03-03 23:28

"Allan Unnerup" <alu@udkik.dk> skrev :

>http://www.udkik.dk

kan heller ikke finde nogen scriptfejl.

Fra : RoJo

Dato : 05-03-03 08:20

"Allan Unnerup" <alu@udkik.dk> skrev i en meddelelse

> O.k.
> http://www.udkik.dk

Hej Allan

Der er ingen fejl.
Men den fejl du ser kan muligvis komme fra scriptet til bannerreklamen. De
opfører sig nogle gange lidt underligt.

Mvh
RoJo