kunstbien kunst af kørestol
Fra : Klaus Emilius

Dato : 04-03-03 21:35

www.kunstbien.webbyen.dk
er der en kunstner med muskelsvind og jeg kan ikke stoppe med at lave kunst
lige nu laver jeg digtal kun på pc
men jeg har også lavet en del og jeg såger et sted til Van Gogh har jeg
malet over da jeg ikke syndes at men kan mange af et se mere på
kunstbien.webbyen.dk

Klaus Emilius Kunstner der vil frem og søger der for et Galleri til midt
kunst i 2003 inden juni måden

kunst hilsen Klaus Emilius den ene i danmark med dette navn ......

husk at se min kunst på www.kunstbien.webbyen.dk er også med på
degulesider.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-03 13:11

"Klaus Emilius" <kunstbien@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> kunst i 2003 inden juni måden
>
> kunst hilsen Klaus Emilius den ene i danmark med dette navn ......

Det er stort set umuligt at læse hvad der står på hjemmesiden eller se de
billeder der er, grundet den ufattelige dårlige opsætning!

Jesper

Fra : Klaus Emilius

Dato : 07-03-03 12:29

på mandag der siden lavet om kunstbien

Fra : Klaus Emilius

Dato : 08-03-03 23:04

SÅ er der en ny web site på www.kunstbien.webbyen.dk oppe igen og helle
sider er lavet om af Digitalkunstner Klaus Emilius d. 8. marts 2003

hvad er der på siden det kan man se har under

Digitalkunst
http://www.kunstbien.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=9
8056&side=&webside=1735111

EKSPLODERET ROLTEC
http://www.kunstbien.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=9
8056&side=&webside=1735074

GRATIS ONLINE TEGNEKURSUS

http://www.kunstbien.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=9
8056&side=&webside=1956954

kunst på nette 2003

http://www.kunstbien.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=9
8056&side=&webside=1732833

Stamtræ

http://www.kunstbien.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=9
8056&side=&webside=1767606

Priser på hardware

http://www.kunstbien.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=9
8056&side=&webside=1875372

med mere

men Digitalkunst hilsen Klaus Emilius www.kunstbien.webbyen.dk

Fra : Klaus Emilius

Dato : 11-03-03 02:36

Vekommen til KUNSTBIEN ...opdater d. Fredag 11.Marts. 2003

Digitalkunstner Klaus Emilius

kan købes i alu ramme i 30 X 40 cm. ring eller skiv se bunden af siden

husk at skive i min gæstebog og se Digitalkunst der er 5 nye

Kunstbien..Digitalkunstner Klaus Emilius , Auningvej 80, Nørager 8961
Alingåbro ...... tlf. 87 86 7007 mail :

Fra : steffen martin

Dato : 11-03-03 18:31

> Digitalkunstner Klaus Emilius
>

> kan købes i alu ramme i 30 X 40 cm. ring eller skiv se bunden af siden

Hvad kan købes i alu ramme? Du er utrolig svær at forstå...

> Kunstbien..Digitalkunstner Klaus Emilius , Auningvej 80, Nørager 8961
> Alingåbro ...... tlf. 87 86 7007 mail :
> kunstbien@privat.tdcadsl.dk.......

Mvh
Steffen