HTML hvad sker der??
Fra : Ukendt

Dato : 04-03-03 11:18

Jeg er igang med at lave en hjemmeside.. og er kommet et pænt stykke
af vejen...
Men i øjeblikket har jeg nogle problemer med HTML kodningen.
Jeg prøver at få indsat en ordre form, men selvom jeg sætter tingene
op i den rækkefølge jeg ønsker at de bliver vist på skærmen, kommer
det til at se helt anderledes ud.
Jeg vil gerne sende både HTML delen og den viste side hvis der er en
der er interesseret i at kigge på det for mig.
På forhånd tak...
Mange hilsner
Finn

Fra : Camilla Scharff

Dato : 04-03-03 22:31

Hej Finn

Jeg er ikke interesseret i at få det tilsendt - men du kunne jo smide et
link, så vi selv kunne se på det...

Mvh. Camilla