Fjeld fisketur til Lappland
Fra : Dennis Ib

Dato : 03-03-03 23:35

Hejsa NG

Jeg er ved at planlægger en tur til Lappland her til sommer.

Jeg kunne godt tænke mig og vide om der er nogen som kender en billig og
hurtig måde at kommer der op på ???

MVH
Dennis

Fra : Thomas

Dato : 03-03-03 23:49

Tog - køb billetten i forvejen, men det skal gøres i Sverige. www.sj.se

Thomas

Fra : Dennis Ib

Dato : 04-03-03 14:39

jamen det har jeg prøvet før og det tog 32 timer.

Fra : Thomas

Dato : 04-03-03 15:12

Så skal du tage med fly, men billigt er det ikke. Der er endnu ikke
lavprisruter den vej (endnu).

Fra : *¨* kent *¨*

Dato : 04-03-03 15:25

On Tue, 4 Mar 2003 14:38:49 +0100 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> Dennis Ib
wrote:

>jamen det har jeg prøvet før og det tog 32 timer.

Det finns inget billigt OCH snabbt/hurtigt sätt att komma dit. Antingen är
det billigt (dvs tåg) eller så är det snabbt/hurtigt (dvs flyg).

Fra : Dennis Ib

Dato : 04-03-03 16:15

Har selv fundet ud af at man kan faktisk gøre det billigt med fly.

Århus - Stockholm tur/retur 650 kr.
Stockholm - Kiruna tur/retur 1317 svenske kroner

Og så tager der en 5 - 6 timer.

mvh
Dennis